Прихована загроза: навіщо Євпак витрачає величезні гроші на вибори мера?

Прихована загроза: навіщо Євпак витрачає величезні гроші на вибори мера?

Хочеться – це гірше, ніж болить. Так можна охарактеризувати масовану рекламу кандидата на посаду мера Черкас Віктора Євпака, яка стала в місті чи не найдорожчою і найбільш дивно-креативною, якщо це можна так м’яко назвати. Нагадаємо, для ІТ-підприємця вже стало нормальним викидати тисячі доларів на просування своїх дописів у “Фейсбук”, заліплювати під’їзди оголошеннями аля “купіть-продайте кандидата” чи ганяти містом десятки підневільних “євпаконосців” із великими блискучими щитами з портретом нового вождя.

Про це пише dzvin.media.

Аж ось містом вечорами поїхали вервечки “автоєвпаковозів”, у яких на дахах прикріплені підсвічені великі панелі, як на таксі у деяких країнах Європи. Тільки світяться там не шашечки і телефони, а фейси Євпака, мовляв, ось вам явився “новий мер”. І автоколони тих “імперських крейсерів” ніби з чергової частини “Зоряних воєн” досить довгі, тож можна припустити, що на водіїв і оснащення кандидат викинув немалі гроші.

Це ж скільки заробляє звичайний ФОП Євпак, якщо може собі дозволити такі витрати? Нагадаємо, що велика “ІТ-компанія великого ІТ-генія із інвестиціями в Черкаси” насправді є звичайною хмаркою ФОПів, пов’язаних між собою договорами для мінімізації податків, акумулюючи більшість коштів у закордонних фірмах-прокладках, а всі “інвестиції” – це, швидше за все, звичайні чеки в міських магазинах за харчі. І якщо пригадати, що на початку свого бізнесу Євпак жив на заощадження дружини, що є громадянкою Британії і продала там будинок, щоб підтримати бізнес-проект чоловіка, – то виникає ще одне питання: невже пані Керолайн схвалює такі суттєві виливи із сімейного бюджету на політичні забаганки свого благовірного? Бо ж перемогти у мерських перегонах у нього небагато шансів, то навіщо аж так витрачатись?

Хоча, напевне, на це запитання відповідь міститься у даних тендеру на програмне забезпечення, в якому свого часу брав участь і ФОП Євпак. Як свідчать дані із системи “Прозорро”, за свою роботу він поставив ціну майже утричі вищу, як деякі інші учасники! За послуги з розробки програмного забезпечення “Особистий кабінет користувача” Євпак хотів аж 486 тисяч гривень, коли, наприклад, інший учасник конкурсу – ТОВ “Кварц” – готовий був виконати цю ж роботу за 139 тисяч гривень. По суті, пропозиція Євпака виявилась найдорожчою і тендер він програв, однак бажання збити з міського бюджету по-максимуму – продемонстрував неабияке.

А якщо в цьому контексті пригадати скандал із агресивним нав’язуванням місту “євпакодітища” – програми “MapaMagic” – також на незрозумілій і небезкоштовній основі, та контрабандних трекерів, то картинка набуває чіткіших обрисів. А образ “ефективного управлінця” стає більш зрозумілим, бо навряд чи він збирається бути ефективним справді для Черкас. Швидше за все, сподівання висуванця “Голосу” пов’язані із можливістю пройти у міську раду хоча б із кількома мандатами. А вже як можна на повну котушку із мінімальною кількістю депутатів скористатись “золотою акцією” і взятись за масштабне “освоєння” бюджету Черкас – ми побачили у нинішній каденції міської ради. Схоже, це піар-любування із усміхненими портретами насправді може виявитись не таким вже й невинним, а у чинних депутатів-мародерів знайшлись достойні послідовники, які мають ще нестримніші апетити.

Олег Маслюк

Залиште коментар