У Черкасах 10 студентів опановує професію вчителя фізики

У Черкасах 10 студентів опановує професію вчителя фізики

Цьогоріч на першому курсі Черкаського національного університету за напрямком “Вчитель фізики та інформатики” виявило бажання навчатися 10 абітурієнтів. За словами директорки 25 школи Черкаси Ольги Кочмар, вчителів точних наук для навчання знайти складно, нині заклад перебуває у пошуку вчителя інформатики.

Про це йдеться у сюжеті “Суспільного”.

Студентка другого курсу Анастасія Псюрник зізналась, що завжди мріяла викладати фізику у школі або в інституті:

“З дитинства завжди уявляла себе викладачем. За два роки, що тут навчаюся, які б не були важкі завдання і безсонні ночі, я жодного разу не пошкодувала, що сюди вступила. Фізика – це така наука, яку не треба боятися, просто треба брати і вчити”.

Студент другого курсу спеціальності “Прикладна фізика та наноматеріали” Ярослав Ніколенко розповів, що його брат навчався на вчителя фізики, тому він вирішив стати техніком-програмістом:

“Тому я почав активно вивчати фізику і математику, а так як зараз у нас час стрімкого технічного розвитку, якраз ця спеціальність «Прикладна фізика та наноматеріали» необхідна у наш час”.

Директор навчально-наукового інституту інформаційних та освітніх технологій розповів, що цьогоріч набрали 24 студенти на перший курс на три спеціальності, які пов’язані із фізикою:

“По теперішніх часах, я б сказав, що це дуже багато, бо навіть знамениті університети як Львівський, Одеський, набирають дуже мало, особливо на спеціальності, пов’язані із фізикою”.

За словами Юрія Ляшенка, в університеті дають кваліфікацію і фізика, і вчителя фізики. Тобто людина може обрати, куди піти працювати:

“Людина може вибрати, де працювати. Ми дивимося, як розвивається пандемія і бюджетна сфера все-таки забезпечує людей зарплатою”.

Начальниця навчально-методичного відділу черкаського університету Людмила Смалиус протягом останніх шести років працювала у приймальній комісії освітнього закладу. І розповіла про найбільш та найменш популярні спеціальності серед абітурієнтів:

“Є спеціальності, які залишаються популярними впродовж останніх шести років. Це спеціальності право, філологія, переклад, перша англійська. У цьому році особливої популярності набула спеціальність «менеджмент». Найменш популярними є спеціальності, які пов’язані, ми так собі думаємо, із потребою складати певні предмети ЗНО: це спеціальності середня освіта інформатика, середня освіта фізика, інформатика. Також менш популярними стали спеціальності метрологія, а також філологія російська мова і література”.

Причиною є відсутність цікавості до вчительської професії:

“Низький рівень популярності ще може бути зумовлений потребою вступників складати предмети ЗНО математика, фізика, як правило, вибирають легші предмети: історія України, географія, іноземна мова, бо є певний запит”.

Перед початком навчального року перебували у пошуку чотирьох педагогів для дітей, розповіла директорка 25 школи Черкас Ольга Кочмар. Нині шукають вчителя інформатики:

“Думаю, це така досить нагальна проблема не тільки у нашій школі, але і у нашому місті. Сама специфіка вчителів математики, фізики, інформатики – це досить складні науки і молоді люди не із задоволенням хочуть вступати до університетів саме на таку спеціальність: фахівців знайти ну надто складно”.

За словами жінки, причиною є значні вимоги до роботи та низька заробітна плата.

Залиште коментар