У мережі з’явився рекламний ролик від Sony про геймплей на PlayStation 5

У мережі з’явився рекламний ролик від Sony про геймплей на PlayStation 5

Кілька днів тому компанія Sony Interactive Entertainment представила на загальний огляд перший відеоролик, у якому фанати можуть оцінити ігровий процес на консолі PlayStation 5. Сучасна приставка, вихід якої планується вже найближчим часом, дозволятиме гравцям максимально взаємодіяти з ігровим світом і здобути новий досвід, як стверджує компанія-розробник.

Будьте в курсі нових трендів у технологіях – читайте огляди на sundries.com.ua!

Про що ролик?

Персонаж ролика, темношкіра жінка з дредами, іде по озеру, яке замерзло, зупиняється і торкається криги під ногами. Крига тріскає, і з’являється кракен, який переслідує нашого персонажа, – уся екшн-сцена абсолютно по-новому відчуватиметься геймером, оскільки в новій консолі присутній двосторонній тактильний зв’язок через безпровідний контролер (джойстик) DualSense.

Далі місце дії змінюється, і голос за кадром каже: «Світ, де ви можете бачити завдяки звуку». Персонаж роззирається навколо і чує звуки з різних сторін – комара, включеного приймача, випущеної ракети. Технологія об’ємного звуку, яка використовується в новітній консолі, носить назву Tempest 3D AudioTech і має дозволити геймеру ще глибше зануритись у віртуальний світ, максимально реалістично розподіляючи звуки з гри у просторі.

У фінальній частині відео темношкіра красуня стріляє з лука у печеру з чудернацькими щупальцями, а за кілька секунд знову натягує тятиву, прагнучи поцілити в кам’яного голена, який загрозливо постає перед персонажем. Адаптивні тригери контролера DualSense достовірно передають напруження натягнутої тятиви лука, вібруючи з нею в унісон.

Коментарі творців ігр

На думку Брайана Хортона, креативного директора гри Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, технологія DualSense стане проривом у світі відеоігор: «Завдяки високій точності тактильного зворотного зв’язку консолі, ми зможемо ввести в проєкт найрізноманітніші ефекти. Наприклад, гравець отримуватиме підказку, з якої сторони прилетить атака. Скажімо, поки ви утримуватимете певну кнопку для нанесення удару Веномом, то зможете відчути концентрацію біоенергії Людини-павука з лівої сторони контролера і досягнення її кульмінації справа в момент удару».

Схожої думки притримується і Кендзі Кімура, режисер ігрового проєкту Ghostwire: Tokyo: «DualSense допоможе працювати з активними діями, пострілами чи спрацьовуванням механізмів. Ми зможемо використати значно ширший діапазон відчуттів, що забезпечить повноцінний зворотній зв’язок протягом усієї гри.»

 

Залиште коментар