4 роки поспіль Черкаси діляться бюджетом з областю – область вкотре залишила Черкаси без субвенції на ремонт доріг

4 роки поспіль Черкаси діляться бюджетом з областю – область вкотре залишила Черкаси без субвенції на ремонт доріг

Як стало відомо «Про головне», у Черкаській облдержадміністрації затвердили перелік доріг місцевого значення, які цьогоріч ремонтуватимуться за кошти відповідної державної субвенції. Загалом на ці потреби виділено 452 мільйони гривень. На експлуатаційне утримання місцевих доріг виділено ще 281 мільйон гривень.

Черкас у цьому переліку знову немає. І це незважаючи на те, що протягом останніх 4-х років обласний центр із власного бюджету «закриває» проблемні місця всієї області.

– З якими б проблемами не звернулося до нас керівництво області – будь то дорога на Смілу чи ремонт обласного Драматичного театру – ми завжди допомагали. Скільки мільйонів місто за останні 4 роки виділило зі свого бюджету на підтримку всієї Черкащини, ми навіть не рахували, бо це – потреби нашої спільної громади. Головне – це люди і ті питання, які потрібно вирішити тут і зараз. І ми вирішували. Те, що «болить» тут і зараз. Вкотре сподіваючись, що і область, коли виникне потреба, врахує і наші потреби. Дороги – найболючіша тема не лише для області, а й для обласного центру також. Багатьма дорогами, які територіально належать до Черкас, користуються не тільки жителі обласного центру. Об’їзна, приміром. Ми ніколи не просили багато. Але підтримка області та держави у вирішенні таких проблем для нас важлива. На жаль, котрий рік поспіль ми цієї підтримки не отримуємо. В Черкасах є транзитні вулиці, які виконують роль об’їзних. Це та ж вулиця Сумгаїтська, Героїв Холодного Яру (колишня Першотравнева), Канівська, Чигиринська. Ними користують не лише жителі міста, бо вони мають загальнодержавне значення. Тож не правильно, що утримання і ремонти цих доріг мають лягати на плечі лише громади міста. Скільки Черкаси просили кошти з Дорожного фонду, однак до нас ніколи не дослухались, – прокоментував позицію обласної влади міськи голова Черкас.

Звісно, Анатолія Бондаренка такий несправедливий підхід надзвичайно обурив, адже таким чином нова владна команда успішно продовжує традиції старої, що склались за останні 4 роки.

– Наприклад, місто Суми отримає цьогоріч на ремонти доріг 70 мільйонів гривень. Спілкувався з іншими колегами – в них теж немає проблем. І ніколи не було, бо їхні обласні державні адміністрації розуміють, що місцеві і загальнодержавні дороги, які проходять через обласні центри, не можуть утримуватись лише коштом міських бюджетів. Бо тоді в містах не залишиться коштів на ремонти дрібніших вулиць і провулків, на які менше навантаження транзитного транспорту, однак для містян вони не менш важливі, – каже мер Черкас.
Він також додає, що спілкувався на цю тему із головою Черкаської облдержадміністрації Романом Боднаром, і той пообіцяв «виділити Черкасам якісь кошти із залишків».

– Не можуть стратегічні дороги фінансуватись за залишковим принципом, і не повинно мати значення, через Черкаси вони пролягають чи через інший населений пункт, – резюмував мер.

Залиште коментар