Автоматизація системи водопостачання триває у Черкасах

Автоматизація системи водопостачання триває у Черкасах

Черкасах встановили половину сучасних лічильників води для автоматизації системи водопостачання. Це дозволить автоматизувати процес забору питної води, оперативно реагувати на аварійні ситуації і заощаджувати ресурси. Про це журналістам Суспільного повідомив директор комунального підприємства Сергій Овчаренко. За його словами, реконструкція здійснюється за кредитні кошти Світового банку і завершиться у першому півріччі наступного року.

Мешканка будинку по вулиці Благовісна, 214 у Черкасах Марія Корнієнко розповідає, що з розумінням ставиться до тимчасової відсутності води вдома: “Я сама винна: запасу не було, є трошки, але кинулась – нема. То, думаю, сама винна. Нічого страшного. Ну якщо треба, це ж я розумію, це робота, треба нове обладнання, щоб тільки не підвищували нам за воду гроші”.

“Води за цієї адресою немає через монтаж нового обладння”, − пояснює начальник дільниці автоматизованих систем Ігор Захарченко. На 12-ти насосних станціях у Черкасах вже встановили лічильники. Зі слів Захарченка, після їхнього запуску можна буде відстежити витрати води кожної із 45 станцій міста.

“Ми зможемо оптимізувати нашу роботу. На даній станції також передбачено датчики тиску, шафи керування, нові частотні перетворювачі. Все це загалом подасть економію електроенергії і більш якісне подавання води”, – додає Ігор Захарченко.

“За допомогою нового обладнання вдасться контролювати кількість забору води у трьох навколишніх будинках”, − розповідає підрядник Сергій Горецький. Сьогодні тут завершують роботу із монтажу лічильників: “Ці лічильники ставлять для диспетчеризації та автоматизації, тобто усунеться людський фактор і будуть дані точно безпосередньо передаватися на сервер, який буде змонтовано на “Водоканалі”.

Шафи керування насосами буде установлено на кожній станції, − говорить Ігор Захарченко. На ній відображатиметься вся інформація насосного агрегата: “Не потрібно занурюватися в насосну станцію, вони можуть переглянути усю інформацію”.

За словами директора підприємства Сергія Овчаренка, модернізація обладнання коштувала 2,7 мільйона доларів. За його словами, після запуску системи, серед працівників відбудеться перерозподіл обов’язків:

“У нас є штатний розпис, який передбачає, відповідно до регламенту, відповідну кількість працівників, так оцей штатний розпис на сьогодні заповнений десь на 60%, тобто 40% осіб не укомплектовано. Буде перерозподіл: менша частина буде задіяна обслуговуючого персоналу, ремонтного персоналу і більша частина буде задіяна в роботі зі споживачами”.

 

Залиште коментар