Черкаських абітурієнтів навчали обирати собі перспективну професію

Черкаських абітурієнтів навчали обирати собі перспективну професію

Днями за ініціативи Уманської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості спільно з Черкаським державним бізнес-коледжем було проведено профорієнтаційний захід для 38 старшокласників Ладижинської загальноосвітньої школи. Завідувач навчально-методичним кабінетом Черкаського державного бізнес-коледжу Ольга Фастівська презентувала учням навчальний заклад. Спілкування відбувалось в режимі відео-конференції. Про це повідомляє dzvin.media.

Під час онлайн-зустрічі учні дізналися про умови проведення вступної кампанії в 2019 році, організацію дозвілля, роботу спортивних секцій, умови проживання та навчання студентів. Окрему увагу Ольга Фастівська звернула на можливість проходження підготовчих курсів для абітурієнтів. У ході спілкування школярі отримали вичерпні відповіді на питання щодо порядку оформлення документів на навчання та переліку предметів ЗНО.

«Загалом така співпраця відкриває нові можливості для всіх учасників заходу і є змістовною та цікавою для молоді, яка планує своє професійне майбутнє» – відзначила фахівець з профорієнтації Олена Мартинюк.

Разом з тим, під час зустрічі учням було презентовано он-лайн платформу з профорієнтації «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа», за допомогою якої можна визначити власні професійні уміння та нахили.

З метою формування в учнівської молоді відповідальності за своє професійне майбутнє, фахівцями Христинівської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості були проведені профорієнтаційні уроки для учнів Кузьминогребельської та Ліщинівської загальноосвітніх шкіл.

Фахівець із профорієнтації Наталія Прокопенко розповіла учням про те, як зорієнтуватися у складному лабіринті професій, уникнути помилок і розчарувань при виборі майбутнього фаху. Діти опрацювали основну формулу вибору професії «Хочу – Можу – Треба», класифікували професії за приналежністю до однієї з п’яти груп (за методикою Климова), проаналізували ситуації, що стосуються професійного вибору.

На завершення зустрічі, учням було запропоновано пройти профдіагностичне тестування та анкетування.

Прочитайте ще:

Залиште коментар