Черкаські енергетики створили електронний кабінет для своїх клієнтів – юридичних  осіб

Черкаські енергетики створили електронний кабінет для своїх клієнтів – юридичних  осіб

У ПАТ «Черкасиобленерго» сьогодні презентували нову розробку для своїх клієнтів – юридичних споживачів. Для них відзавтра діятиме особистий електронний кабінет, передає кореспондент «ПроГоловне».

 

Для побутових споживачів така послуга надається ще з торішньої осені. Енергетики переконалися в ефективності її роботи, тому тепер відкривають її для юридичних осіб.

«Кожен наш споживач зможе в такому кабінеті бачити усі свої витрати, відомості про лічильники, параметри тощо, а також генерувати акти, рахунки та інші документи, які щомісячно надсилає на адресу нашої компанії. Тепер юридична особа зможе їх передавати також у електронному вигляді, дистанційно, при цьому використовуючи єдиний цифровий підпис, тим самим повністю забезпечується збереження конфіденційності даних. Таким чином паперові документи відходжять у минуле, скорочується час працівників з обох сторін і спрощується їхня робота», – розповів про переваги нової послуги директор з інформаційних технологій та звязку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.

Партнером «Черкасиобленерго» у запровадженні цієї новації став «Приватбанк».

«Наш сервіс – повністю безкоштовний і для енергетиків, і для їхніх клієнтів», – запевнив керівник напрямку платежів та переказів Черкаського ГРУ ПриватБанку Володимир Добровольський.

Досвід роботи такого електронного кабінету для побутових споживачів вивявився достатньо вдалим: ним скористалися близько 14 тисяч черкащан, приблизно стільки ж надають дані без реєсстрації в кабінеті (такий варіант також передбачений). Це вполовину розвантажило роботу кол-центру, який протягом 5 календарних днів (в кінці- на початку місяця) мусили приймати дані від населення. У ПАТ сподіваються, що робота з юридичними особами буде не менш ефективною, адже бізнес завжди готовий використовуват різні новації задля своєї зручності.

 

Залиште коментар