Черкаські перевізники просять у міського голови скликати позачергову сесію

Черкаські перевізники просять у міського голови скликати позачергову сесію

У понеділок, 5 лютого, на зустріч до міського голови Анатолія Бондаренка прийшла група черкаських перевізників. Вони просять його скликати позачергову сесію ради, аби переглянути тариф на проїзд у громадському транспорті.
За їхніми словами, вони більше не в змозі обслуговувати маршрути за нинішньою вартістю квитків. Серед причин на це – суттєве здорожчання палива, запчастин до автобусів, необхідність підвищити мінімальну заробітну плату водіям та кондукторам. Кажуть: якщо тариф на проїзд лишити на старому рівні, вони будуть вимушені виїжджати на маршрут за окремими графіками, а то й взагалі – зупинитися. Про це інформує прес-служба Черкаської міської ради.
“Зараз ми опинилися в такій ситуації, коли перед нами стоїть важкий вибір: або взагалі відмовитися від обслуговування маршрутів, або ж їздити за спеціальними графіками, – говорить генеральний директор ПАТ «Черкасиавтотранс» Володимир Соломенний. – Для прикладу, їздити зранку до 10.00, а потім із 15.00 до вечора. Ще один варіант, який ми обговорювали, – виходити на маршрут із 7.00 та працювати тільки до 20.00. Аби скоротити витрати палива та заробітну плату працівникам. Утім, деякі колеги не зможуть і таких графіків дотримуватися. Ми розуміємо, що це призведе до обурення серед населення та певних незручностей, проте ми не маємо іншого вибору”. 
За словами директора департаменту економіки та розвитку Ірини Удод, на сьогодні процедура проходження регуляторного акту стосовно підвищення вартості проїзду в міських автобусах завершена. Це дозволяє встановити ціну за квиток в маршрутках на рівні 5 гривень. Утім, затвердити новий тариф можна тільки рішенням виконавчого комітету.
“Повноваження із затвердження тарифів – це власні повноваження виконавчих органів міських рад. У даному випадку була розпочата регуляторна процедура, де регуляторним органом для підняття тарифу виступав виконавчий комітет. На сьогодні цей колегіальний орган у Черкаській міській раді не затверджений, – пояснила Ірина Іванівна. – Навіть після проходження регуляторної процедури, кінцеве рішення про затвердження тарифу має приймати виконавчий комітет. Але у зв’язку з його відсутністю, сьогодні немає органу, який може затвердити цей регуляторний акт”.

Прочитайте ще:

Залиште коментар