Черкаським абітурієнтам розповіли, куди телефонувати, якщо виникнуть проблеми під час вступу

Черкаським абітурієнтам розповіли, куди телефонувати, якщо виникнуть проблеми під час вступу

З понеділка в МОН відкрито “гарячу лінію” та приймальню громадян щодо вступної кампанії-2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно.

Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-конференції  в МОН “Вступ-2018”, інформує прес-служба Черкаської ОДА.

Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.

“На сайті МОН створено окремий розділ Вступна кампанія-2018, де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку, документи. Також фахівці МОН провели серію семінарів для приймальних комісій, на каналі в YouTube розмістили відеороз’яснення з найбільш запитуваних запитань”, – розповіла Лілія Гриневич.

Також фахівці МОЗ нагадують випускникам, що для початку варто самотужки розібратися із своєю проблемою, зокрема, почитати інформацію із відкритих джерел, а вже потім телефонувати за консультацією.

Також у приймальних комісіях ЗВО з 12 липня працюватиме технічна підтримка  з подання заяв на вступ через електронні кабінети.

Нагадаємо, що 25 і 26 червня впродовж години кожен охочий зможе протестувати реєстрацію електронного кабінету та подання заявку.

Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:

Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

МОН

+38 (044) 287-89-29

+38 (068) 951-25-13

+38 (050)-550-54-11

0 800 504 425 – БЕЗКОШТОВНО!

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2018@mon.gov.ua

Додаткові телефони

Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):

+38 (044) 287-82-06

+38 (044) 287-82-13

Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту)

+38 (044) 481-47-67

+38 (044) 481-32-07

ЄДЕБО, ДП “Інфоресурс” (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):

+38 (044) 290-18-13

+38 (095) 281-13-54

+38 (067) 551-2474

+38 (093) 342-38-63

Електронні звернення можна надсилати на скриньку ez@inforesurs.gov.ua

Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)

Урядовий контактний центр

1545

Також у приймальних комісіях ЗВО з 12 липня працюватиме технічна підтримка  з подання заяв на вступ через електронні кабінети.

Залиште коментар