Грубість і байдужість: черкащанина обурила поведінка екіпажу тролейбуса

Грубість і байдужість: черкащанина обурила поведінка екіпажу тролейбуса

Свідком грубої поведінки з боку екіпажу троейбуса маршруту №7 став черкащанин. Про прикрий випадок він повідомив на сторінці “Типові Черкаси/ Типичные Черкассы” у “Фейсбук“.

Далі – мовою оригіналу.

“Сьогодні приблизно в 15:00 я їхав тролейбусом з парка 50-ти років до парка хіміків стався інцидент в тролейбусі ,номер тролейбуса 307 ,я з товаришем зайшов в тролейбус ззаді,задні двері працювали погано,на що я звернув увагу і дав зауваження кондуктору тролейбусі на що вона відреагувала не адекватною лексикою,і сказала ,всім кому не подобається виходьте з тролейбуса ви тут нікому не потрібні.

Чому я робив зауваження і хотів допомогти працівникам служби тролейбусного парка,що саме більше мене збісило це те що жінка з дитиною в коляску попросила відкрити задні двері 5 або 6 разів ( вона не знала що вони не працюють) я допомагав відкрити двері власноруч,і кондуктор і водій не мої дії відреагував не адекватно,відкривав двері на кожній зупинці власноруч ,люди які їхали в цьому маршруті теж були негативної думки про цей маршрут і допомогли мені звернути увагу кондуктора на непрацюючі двері тролейбуса.

Після чого кондуктор та водій ТЗ змовилися щоб усі пасажири покинули ТЗ на зупинці ЛЮБАВА, обгрунтувати тим що в ТЗ не працюють задні двері,головне те що кондуктор повернув кошти тим людям які покинули ТЗ раніше своєї зупинки,Мене найбільше засмутило те що кондуктор грубим тоном всю дорогу та висадку пасажирів називав те що цьому всеодно пасажири та їхній проїзд”, – написав свідок.

Нагадаємо, що жителі Черкас часто нарікають на поведінку водіїв та кондукторів. Для боротьби із цим явищем на сайті міської ради створено спеціальний розділ, у якому можна поскаржитися на роботу громадського транспорту.

Залиште коментар