Хто він, ідеальний споживач КП «Черкасиводоканал»

Хто він, ідеальний споживач КП «Черкасиводоканал»

КП «Черкасиводоканал опублікував характеристики ідеального споживача: 

– Завжди сплачує за послуги вчасно в повному обсязі.

– Завжди вчасно передає показники лічильників. Це важливо для того, щоб платити лише за фактично використані об’єми. Передавати ці дані слід щомісяця.

– Завжди знає, як правильно користуватися каналізацією. Бо каналізація – не смітник. Туди не можна кидати жир, тверді побутові відходи, продукти харчування тощо. 

– Завжди повідомляє про витоки води. Це важливо, щоб ліквідовувати аварійні витоки вчасно. 

– Знає, що чимало питань можна вирішити за допомогою дистанційного обслуговування. Тобто, не виходячи із квартири чи домівки, і не створюючи черг. Для цього слід зателефонувати на гарячу лінію підприємства. 0800300410 (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів). 

– Завжди посміхається, коли читає пости від пресслужби «Черкасиводоканалу» і лайкає їх.

Залиште коментар