Конкурс на  GPS-моніторинг у транспорті провели у Черкасах

Конкурс на GPS-моніторинг у транспорті провели у Черкасах

Конкурс на організацію роботи диспетчеризації та GPS-моніторингу черкаського транспорту відбувся, повідомив у соціальній мережі радник міського голови Черкас з питань транспортної реформи Павло Мосійчук, пише “Прочерк“.

«Нарешті маємо можливість отримати контроль і звітність за роботою всього пасажирського транспорту міста (як тролейбусів так і автобусів)», – додав він.

Надавати послуги моніторингу та диспетчеризації громадського транспорту в Черкасах виявили бажання лише дві компанії: ТОВ «Дозор Україна» (Житомир) та ТОВ «Споттер» (Черкаси).

Черкаські проєкти «Mapamagic» та «Busway» вирішили не брати участі в конкурсі. Як пояснив у фейсбуці керівник проєкту «Mapamagic» Віктор Євпак, він відмовився від конкурсу, оскільки останнім часом бере участь у політичній діяльності, і йому б не хотілося, щоб благодійна ініціатива (а саме так він називає «Mapamagic») стала «приводом для спекуляцій». Пан Євпак наголосив, що готовий і далі надавати жителям міста безкоштовні послуги, а також співпрацювати з переможцем конкурсу, в тому числі інтегрувати мобільний додаток «Mapamagic» у міську систему.

Представники «Busway» свою відмову від участі в конкурсі поки що не пояснили.

За інформацією Павла Мосійчука, розглянувши документи учасників, комісія не допустила до оцінювання конкурсну пропозицію учасника ТОВ «Споттер» через відсутність великої кількості документів. Учасник погодився з таким рішенням і пояснив, що не встиг зробити всі документи. Відповідно, переможцем визнано ТОВ «Дозор Україна».

Коротко про компанію-переможця:

– Компанія з 2009 року займається GPS-моніторингом транспорту, безпосередньо міським пасажирським із 2016 року.

– На цей час працює у 26 містах, зокрема в таких обласних центрах як Житомир, Івано-Франківськ, Запоріжжя, Кропивницький, Рівне, Ужгород, Хмельницький та Чернігів.

Щодо пропозиції переможця, то вона складається з таких пунктів:

– Вартість придбання GPS-трекера (з можливістю працювати автономно 8 годин) та установкою 2400 гривень.

– Щомісячна абонентська плата 130 гривень (одна з компаній колись просила за це 500 гривень абонентської плати).

Також компанія-переможець як інвестиційне зобов’язання безоплатно надає 1 систему аудіо-візуального інформування та 12 табло прогнозованого прибуття транспорту на зупинку.

Щодо табло, то вони будуть відображати прибуття транспорту і повідомлення щодо його роботи. Їх виконано із загартованого скла (це має вберегти його від вандалів), а також табло будуть обладнані камерами (перший крок для «Безпечного міста»), USB-виходами для підзарядки пристроїв, тривожними кнопками та пристроями для роздачі інтернету.

«Далі нас очікує затвердження рішення про визнання переможця виконкомом, підписання договорів і початок роботи над встановленням трекерів та інформаційних табло», – пише Павло Мосійчук.

Наступним кроком транспортної реформи після організації GPS-моніторингу буде електронна оплата проїзду.

Залиште коментар