Користуватися безкоштовними електронними сервісами навчають у ТОВ “Черкасиенергозбут”

Користуватися безкоштовними електронними сервісами навчають у ТОВ “Черкасиенергозбут”

Нову послугу запроваджено у Черкаському міському центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут». Тепер громадян, які приходять у ЦОС задля вирішення питань, що виникають у ході співпраці з електропостачальною компанією, фахівці ТОВ «Черкасиенергозбут» безкоштовно навчають користуватись електронними сервісами Товариства.

Про це повідомляє прес-служба підприємства.

Серед таких сервісів, наприклад, Особистий кабінет побутового споживача, який нещодавно почав працювати на сайті компанії.

– Ми любимо і поважаємо наших клієнтів. Головне наше завдання – це створити для споживачів найбільш комфортні умови. На сьогодні ще не всі побутові споживачі можуть самостійно розібратись у тому, як працює той чи інший електронний сервіс компанії. Тому і було ухвалене рішення створити у Черкаському міському центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» місце, де фахівець ЦОС зможе провести для будь-якого клієнта відповідний майстер-клас. Тобто у залі Черкаського міського ЦОС є стіл з комп’ютером, за яким і відбуваються ці майстер-класи, – пояснив керівник відділу інформаційних технологій ТОВ «Черкасиенергозбут» Андрій Ланін.

Окрім цього, клієнтів також знайомлять з електронними сервісами оператора системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго» і показують, як можна дистанційно передавати покази приладів обліку спожитої електричної енергії до структурних підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго».

Про нову безкоштовну послугу розповіла адміністратор залу Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» Анна Єлагіна. Саме ця розумна, ввічлива й чарівна дівчина і проводить для зацікавлених споживачів відповідне навчання.

Анна – найперший працівник Черкаського міського ЦОС, кого бачить кожний клієнт, який заходить у приміщення Центру.

Для того, щоб поспілкуватись з Анною, довелось почекати, поки вона попрацює з черговим споживачем, якого зацікавили електронні сервіси Товариства.

– Я зустрічаю кожного споживача, який увійшов до Центру, одразу знайомлю його з електронними сервісами і пропоную ними скористатись. Чимало споживачів, з тих, хто постійно відвідує офіційний сайт Товариства, вже й самі знають про ці сервіси і вміють ними користуватись. Але все одно ще є багато споживачів, які про це не чули. Тож, для таких клієнтів проводжу індивідуальне навчання. Процес опанування сервісами напряму залежить від особистого рівня комп’ютерної грамотності окремого споживача. Ті, хто з комп’ютером на «ти» засвоюють матеріал швидко, а для тих, хто у силу різних причин ще не настільки добре володіють комп’ютером, доводиться записувати алгоритм дій на аркуші паперу… Той, хто хоче опанувати нове, обов’язково досягне поставленої мети. Не святі горшки ліплять, – розповіла Анна і повідомила, що майстер-клас по користуванню електронними сервісами компанії щодня проходить по 15-20 споживачів.

Нова послуга ТОВ «Черкасиенергозбут» своєчасна і досить популярна. Це підтвердив і черкащанин Едуард Черкашин:

– Як спеціаліст з ІТ-технологій вважаю, що запровадження такої послуги – це вимога часу. Адже зараз ми живемо у інформаційному просторі, інформаційні технології змінюються і вдосконалюються буквально щохвилини. Однак, загальний рівень комп’ютерної грамотності в країні залишається порівняно не високим. Тому ініціатива вашої компанії, яка спрямована на підвищення рівня комп’ютерної грамотності – це однозначно «плюс» для ТОВ «Черкасиенергозбут». Сьогодні я відвідав Центр вперше і не знав про те, що на сайті вашої компанії є Особистий кабінет побутового споживача. Тепер же обов’язково буду ним користуватись.

Можливість споживача вирішувати питання з постачальною компанією не виходячи з дому, чи просто, віддалено, це надзвичайно зручно і до того ж дозволяє економити час та гроші.

Аналогічної точки зору притримується і пенсіонер з Черкас Володимир Черненко, якому працівники Черкаського міського Центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» щойно провели майстер-клас по тому, як користуватись електронними сервісами Товариства.

– Я вважаю, що запровадження Особистого кабінету побутового споживача – це розумно. На дворі 21-ше століття, і вже одна нога в Європі, а ми донедавна показники лічильників по телефону передавали. А зараз мені розповіли про Особистий кабінет побутового споживача і навчили ним користуватись. І за це я дуже їм вдячний. Розумієте, мені вже 60 років, і хоч у мене є вдома і комп’ютер, і інтернет, але без цього навчання сам би не розібрався як користуватись цим кабінетом. Зате тепер, бачу, що зможу, – поділився Володимир Черненко.

Залиште коментар