Майбутні підприємці Черкащини вчилися маркетингу

Майбутні підприємці Черкащини вчилися маркетингу

Презентаційний тренінг у межах проекту «Школи малого та середнього підприємництва» відбувся учора в Черкаській ОДА. Про це повідомляє кореспондент «Нової Доби».Лектор розповіла про типові помилки, з якими стикаються підприємці-початківці, пояснила як правильно створювати образ свого потенційного споживача та за якими критеріями обирати майбутній сектор діяльності.

Учасники отримали практичні поради для керування бізнесом, дізналися про нові тенденції використання ботів. Також вони виконали декілька завдань, в яких потенційні підприємці спроектували свою аудиторію та визначили чинники ризику уявного бізнесу.

У Черкасах майбутні підприємці вчилися маркетингуЦей тренінг є ознайомлювальним. Надалі для учнів школи, які пройдуть співбесіду, розпочнеться інтенсивне навчання, що триватиме 10 днів. Останнім етапом буде захист бізнес-планів учасниками. Після завершення курсу, ми продовжуємо підтримувати учнів, поширюємо інформацію у наших інтернет-ресурсах, проводимо нетворкінгові заходи. Також ми завжди відкриті для слухачів в межах консенсусу”, – сказала Лідія Пащук, керівниця «Школи малого і середнього підприємництва»

Нагадуємо, набір до школи триватиме до 28 лютого. Аби стати її учасником, слід заповнити відповідну форму, що розміщена на сторінці у соцмережі «Facebook» або на офіційному сайті проекту.

Прочитайте ще:

Залиште коментар