Міські депутати хочуть змінити систему компенсації коштів за пільговий проїзд

Міські депутати хочуть змінити систему компенсації коштів за пільговий проїзд

Черкаські обранці хочуть вирішити проблему з компенсацією перевізникам коштів за пільговий проїзд окремих категорій громадян шляхом запровадження адресної допомоги. Із такою ініціативою на позачерговому пленарному засіданні вийшов депутат від фракції «Партія Вільних демократів» Олександр Згіблов.

За його словами, у минулому, 2016-ому році, з бюджету Черкас на ці видатки було витрачено 40 млн грн. Утім, всі ці кошти отримав усього один перевізник – КП «Черкасиелектротранс».
– Із року в рік у нас залишається невирішеною одна й та ж проблема – невідповідність бюджетних компенсацій фактично наданим послугам, – зауважив він у своєму запиті. – Інші перевізники, окрім комунального підприємства, не отримали нічого. Така ситуація робить перевізників і пільговиків ворогами. При цьому, все більше зростає соціальна напруга. Приватні перевізники, які не отримують компенсацій, відмовляються перевозити пільговиків. У той же час КП «Черкасиелектротранс» не зацікавлений у підвищенні якості надання послуг, оскільки значну частину коштів отримує не від споживачів, а безпосередньо з бюджету.
На його думку, основними проблемами нинішньої системи пільг на транспорт є численні категорії пільговиків, що мають право на необмежений безоплатний проїзд, та неможливість контролю достовірності їх посвідчень; недостовірний облік фактично наданих пільг та неможливість його проконтролювати; невідповідність бюджетних витрат реальним перевезенням пільговиків; «ручний» розподіл компенсації коштів місцевої влади за перевезення пільгових громадян; обмеження доступу до пільг осіб з обмеженою мобільністю.
– Вирішити ці проблеми можливо шляхом переходу на систему адресної допомоги, – наголосив Олександр Георгійович.
Відтак, депутати підтримали його запит із урахуванням пропозицій 35-ма голосами «за». Вони запропонували знайти оптимальне рішення для заміни компенсації перевізникам коштів за пільговий проїзд окремих категорій громадян, розробити відповідний проект документу та подати його на розгляд однієї із сесій.

Прочитайте ще:

1 коментар до цієї статті

  1. .Правильно 40млн поділити на всих порівну пільговиків.тоді будуть і на вело їздити і пішки ходити частіше,що додасть здоровя.в транспорті стане вільніше.треба і по області.а то пільги від одного дня в тиждень пенсіонерам до 1в місяць як в Золотоноші.і в одній групі пільговиків(пенсіонери) одну суму видавати наприклад на 10проїздів,що в селі,райцентрі чи столиці.Учасникам БД -наприклад в 3р більше.в Германії 2млн вело щоранку виїздять бо монетизовані пільги.

    Відповіcти

Залиште коментар