На міжнародній трасі, що проходить Черкащиною, відремонтують шляхопровід

На міжнародній трасі, що проходить Черкащиною, відремонтують шляхопровід

На автомобільній дорозі міжнародного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка в Уманському районі продовжуються підготовчі роботи для початку реконструкції шляхопроводу через залізничну колію та підходів до нього.

Про це повідомила прес-служба САД у Черкаській області.

Роботи з реконструкції шляхопроводу розпочалися з влаштування тимчасової об’їзної дороги, яка знаходитиметься поруч. На ній буде влаштовано асфальтобетонне покриття для зручності водіїв та забезпечення руху усіх видів транспорту. Окрім того, для забезпечення безпеки руху на автодорозі М-12 облаштовуються необхідні тимчасові дорожні знаки, інформаційні панно та інші технічні засоби організації руху. Також проводяться роботи з облаштування монтажних майданчиків для проведення реконструкції шляхопроводу. Демонтажні роботи на шляхопроводі розпочнуться лише після влаштування тимчасової об’їзної дороги.

Реконструкція шляхопроводу передбачає розширення проїжджої частини, облаштування нових опор шляхопроводу, прогонових споруд, заміну балок, влаштування водовідведення, облаштування тротуару, влаштування нового бар’єрного та перильного огородження, нанесення дорожньої розмітки, влаштування штучного освітлення мосту. Також буде влаштовано нове асфальтобетонне покриття на підходах до шляхопроводу, встановлено нові дорожні знаки. Фактично буде збудовано новий шляхопровід через залізничну колію за сучасними стандартами.

Роботи з реконструкції цього шляхопроводу, на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області, проводить підрядне підприємство ТОВ «МОСТ-Девелопмент». Роботи з реконструкції розпочалися 25 червня і будуть завершені до кінця 2018 року.

Цей шляхопровід на автодорозі М-12 побудований ще у 1961 році. За 56 років експлуатації, через негативний вплив кліматичних умов, збільшення інтенсивності руху автомобільного транспорту, у тому числі великовагового більше 40 тонн, сталося руйнування балок прогонових будов, деформаційних швів та асфальтобетонного покриття. Зараз шляхопровід експлуатується в обмеженому режимі (на штучній споруді введено обмеження руху транспортних засобів вагою більше 15 тонн) і вимагає спеціального постійного контролю за його технічним станом.

За висновками експертів, на даний час габарити мосту, міцність бетону плит прогонової будови не відповідають діючим нормам, вантажопідйомність плит прогонової будови та опор не відповідають наявному навантаженню, місцями зруйновано захисний шар бетону плит проїзної частини; спостерігається корозія арматури тощо. Окрім того, цього року було виявлено наскрізний пролом бетонної плити з оголенням та корозією арматури, що знижує поперечну жорсткість прогонової будови та її несучу здатність.

Відповідно до рекомендацій державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. М.П. Шульгіна», після проведеного обстеження, шляхопровід потребує негайної реконструкції та перебудови.
Інтенсивність руху автомобільного транспорту на автомобільній дорозі державного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка, яка є ділянкою транснаціонального транспортного коридору «GO Highway» (Балтійське море – Чорне море), з’єднує Захід і Схід країни, з року в рік зростає, та зараз становить майже 8,5 тис. автомобілів на добу. Тож реконструкція шляхопроводу проходитиме з врахуванням перспективи збільшення інтенсивності руху автотранспорту під параметри автомобільної дороги вищої категорії.

Останній раз реконструкція штучної споруди на автошляхах Черкаської області проводилася у 2012 році – на автодорозі М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка було проведено реконструкцію мосту через річку Ревуха в Уманському районі.

Частина автодороги державного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знамʼянка в області є частиною транснаціонального транспортного коридору «GO Highway», який з’єднує українські чорноморські порти Одеси та Миколаєва з польськими портами на Балтійському морі у Гданську та Гдині. Протяжність автомобільної дороги М-12 у рамках транснаціонального транспортного коридору «GO Highway» у межах Черкаської області складає 37 км.

Служба автомобільних доріг у Черкаській області рекомендує водіям заздалегідь планувати свій маршрут, враховуючи дану інформацію, та з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення ремонтних робіт.

На фото: влаштування об’їзної дороги на час реконструкції шляхопроводу

Залиште коментар