Нова платіжка за спожиту електроенергію буде простішою

Нова платіжка за спожиту електроенергію буде простішою

Наступного місяця черкащани отримають рахунки за спожиту електроенергію з оновленою інформацією. Зокрема, квитанції міститимуть дані у більш упорядкованому та спрощеному вигляді.

Відтепер у квитанції можна знайти телефони усіх довідкових служб підприємства. Серед них і два нові мобільні номери кол-центру (073 7818787 та 067 6904848). На них згодом можна буде передавати показники лічильників через смс. Наразі мобільний зв’язок використовуватимуть лише у голосовому режимі.

— Люди не розуміли частини інформації, деяка дублювалася, — говорить начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Негода. — Переконані, що новий рахунок буде більш зрозумілим нашим споживачам.

Крім того, нова «платіжка» буде з QR-кодом для швидкої оплати через мобільний додаток Privat24. А у найближчий місяць, обіцяють у службі інформаційних технологій, споживачам нададуть можливість залишати повідомлення на автовідповідач, очікуючи на розмову з оператором кол-центру. Нагадаємо, на підприємстві також працюють над створенням особистого кабінету споживача.

Про це пише Черкаський край.

Прочитайте ще:

Залиште коментар