Пенсійний фонд: на Черкащині підбили підсумки роботи за 2017 рік

Пенсійний фонд: на Черкащині підбили підсумки роботи за 2017 рік

Підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Черкаській області у 2017 році та подальшу реалізацію пенсійної реформи обговорили вчора під час засідання колегії в Черкаській облдержадміністрації. У роботі колегії взяли участь заступник Голови правління Фонду Ірина Ковпашко та голова Черкаської облдержадміністрації Юрій Ткаченко. Про це повідомляє Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області.

Начальник головного управління Світлана Зінник поінформувала про проведені у 2017 році та заплановані на 2018 рік заходи головного управління, повязані з реалізацією пенсійної реформи. Минулого року забезпечено стабільне фінансування та своєчасну виплату пенсії понад 411 тис. пенсіонерів області на загальну суму 9,3 млрд грн, що на 1,2 млрд грн більше, ніж у 2016 році.Також зроблено крок до підвищення доступності пенсійних послуг. Відтепер їх надають в об’єднаних територіальних громадах та агентських пунктах обслуговування громадян області. Усього надано 2 289 послуг із питань пенсійного забезпечення. Із загальної кількості наданих послуг 1 003 послуг надано в 10-ти об’єднаних територіальних громадах (Білозірській, Єрківській, Мокрокалигірській, Ротмістрівській, Селищенській, Набутівській, Стеблівській, Степанецькій, Зорівській, Іркліївській), 1 286 послуг – в 27 агентських пунктах обслуговування громадян.

Перший заступник начальника головного управління Анна Вовкогон зазначила, що до органів Фонду в області надійшло всього 12 086 звернень, у тому числі: до головного управління – 3 624, у тому числі з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1 438, та до підвідомчих управлінь – 8462. Кількість звернень порівняно з 2016 роком збільшилася в 1,6 рази. Проведення пенсійної реформи спричинило підвищений інтерес громадськості, тому в 2018 році, як і минулоріч, фахівці Фонду оперативно інформуватимуть населення про зміни в пенсійному законодавстві.

Заступник Голови правління Ірина Ковпашко звернула увагу: попри те, що органи Фонду перебувають у стані реорганізації, якість надання послуг громадянам лише підвищуватиметься. Задля цього вже змінено підходи до обслуговування громадян (запроваджено фронт-офіси і бек-офіси), розширено мережу надання пенсійних послуг (через територіальні громади, ЦНАПи, агентські пункти), забезпечено централізований облік пенсіонерів. Також активно використовуються дистанційні форми обслуговування, а сучасні інформаційні технології впроваджуються у всі функціональні процеси Фонду.

Прочитайте ще:

Залиште коментар