Транспортна реформа знову в центрі уваги черкаської влади

Транспортна реформа знову в центрі уваги черкаської влади

Чергова робоча нарада під головуванням заступника міського голови Ігоря Волошина з цього приводу сьогодні зібрала у залі засідань міськвиконкому перевізників, громадських активістів, а також – представників  структурних підрозділів виконавчого комітету Черкаської міської ради, які опікуються зазначеними питаннями.

Про це повідомила прес-служба Черкаської міської ради.

Виступаючі акцентували увагу на актуальності запровадження транспортної реформи в місті.
Водночас  Ігор Волошин  зазначив, що у цьому аспекті рухатись насамперед потрібно в інтересах  міської громади, які є безпосередніми споживачами послуг. І це – ключова позиція міської влади і особисто міського голови Анатолія Бондаренка в питанні подальшого втілення транспортної реформи.
Начальник управління вуличної інфраструктури департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Сергій Отрешко наголосив, що майбутня реформа має передбачати розробку нової сітки маршрутів громадського транспорту, відхід від принципу, аби маршрути обов’язково пролягали через центр. А також  – міська влада має замовляти послуги з громадських перевезень і здійснювати оплату, виходячи з пройденого кілометражу.  Тоді як визначення перевізників, які надаватимуть відповідні послуги на міських маршрутах, мають відбуватись шляхом проведення  відкритих конкурсів. Той, хто запропонує нижчий тариф при належній якості обслуговування, – буде працювати.
Також Сергій Отрешко проінформував присутніх, що ще у 2009 році  національним університетом «Львівська політехніка» було розроблено таку транспортну концепцію для Черкас.
“З врахуванням її актуалізації до потреб сьогодення, цей документ має право на існування. На сьогодні триває процес зі створення робочої групи, яка опрацює та надасть пропозиції щодо майбутньої реформи з огляду на черкаські реалії”, – повідомив Сергій Отрешко.
А от громадський активіст Дмитро Кухарчук  під час обговорення нарікав на гальмування впровадження в Черкасах транспортної реформи. Адже, за його словами, на сайті Черкаської міської ради була зареєстрована відповідна петиція, яка набрала необхідну для розгляду на сесії міської ради кількість голосів і яку підтримали депутати.
Проте радник міського голови Юрій Панченко нагадав, що міська влада і, відповідно, посадові особи органів місцевого самоврядування у своїй роботі мають керуватись винятково літерою Закону.
Тоді як генеральний директор ПрАТ «Черкасиавтотранс» Володимир Соломенний наголосив, що такі  масштабні питання, як запровадження в місті транспортної реформи, потребує ґрунтовного підходу фахівців у цій галузі. І, аж ніяк не обмежуватись одним відділом транспорту у Черкаській міській раді.
У підсумку обговорення Ігор Волошин доручив здійснити моніторинг та акумулювати досвід інших міст у цьому питанні, а також запросити до такого публічного діалогу провідних спеціалістів.

 

Залиште коментар