У Черкасах вживатимуть заходи для зменшення кількості ДТП

У Черкасах вживатимуть заходи для зменшення кількості ДТП

Останнім часом у Черкасах збільшилася кількість дорожньо-транспортних пригод із травмованими та трагічними наслідками. Причини та методи боротьби із ситуацією, що склалася, обговорили на нараді за участю представників міської влади та патрульної поліції.

Начальник управління патрульної поліції Олександр Кокоба оголосив статистику по ДТП у Черкасах. За січень минулого року у Черкасах відбулося 103 ДТП, а у 2020 – 89. Але , що стосується ДТП із потерпілими, то в минулому році відбулося 15 ДТП з потерпілими, в цьому – вже 26. По загиблим, за січень місяць минулого року було 0 загиблих, в цьому – вже 2 загиблих.

Також головний патрульний Черкащини назвав головні причини, які, на його думку, приводять до збільшення кількості дорожньо-транспортних пригод. А саме: порушення правил дорожнього руху, безсніжна погода (водії їздять менш обережно, гірша видимість у темну пору доби), нехтування світловідбиваючими елементами на одязі, збільшення кількості автотранспорту та збільшення кількості доріг у Черкасах із якісним відремонтованим покриттям. Адже, за статистикою, саме на таких дорогах, як вул.Героїв Дніпра, бульв.Шевченка, , вул.Благовісна, вул.Надпільна, вул.Чорновола та вул.Смілянська трапляється більше серйозних ДТП.

«Хочеться відзначити, що минулоріч міська влада Черкас зробила чимало для покращення безпеки руху у місті. Було освітлено багато пішоходних переходів, встановлено світлофорів, обмежувачів руху. Особливу подяку хочу висловити КП «ЧЕЛУАШ», які оперативно ліквідовували більшість наших приписів щодо безпеки руху», – сказав Кокоба.

Заступник міського голови Черкас Ігор Волошин поцікавився, чи можна збільшити кількість поліцейських екіпажів, які патрулюватимуть найбільш аварійні ділянки. На що Олександр Кокоба повідомив, що наразі в місті Черкаси патрулювання здійснюють 12 екіпажів вдень і 10 вночі. Але вони також опрацьовують виклики 102, тому значного збільшення кількості екіпажів поки не передбачається.

«Але ми будемо суттєво збільшувати адміністративний вплив як на водіїв, так і на пішоходів, які також часто є порушниками правил ПДР. Також, за нашими даними, з лютого в Україні буде запроваджена обов`язкова відеофіксація порушень правил ПДР. Хто буде фінансувати встановлення цих відеокамер, нам поки не відомо», – зазначив він.

Заступник міського голови Максим Скорик запитав у представників поліції, чому вони заперечують встановлення світлофорів на деяких аварійних перехрестях, приміром, на перехресті вул.Новопречистенської та Надпільної, вул.Різдвяної та вул. Благовісної. Хоча про це просять і громадяни у петиціях, і міська влада. Поліцейські зазначили, що існують певні нормативи, а встановлення «лежачих поліцейських» на магістральних дорогах, таких, як вул. Надпільна та Благовісна, взагалі заборонено. Натомість там можна облаштувати острівці безпеки. Максим Скорик попросив поліцейських переглянути свою думку і все ж таки дозволити встановити світлофори на аварійних перехрестях.

Директор департаменту освіти та гуманітарної політики Сергій Воронов повідомив, що дав доручення проаналізувати, як кожна дитина у Черкасах добирається до школи. Коли будуть зібрані дані, необхідно буде провести нараду і посилити заходи безпеки руху на особливо небезпечних ділянках.
«У програмі соціально-економічного розвитку на 2020 рік передбачено багато заходів з питань безпеки на дорогах. Нам треба втілити їх якнайшвидше, щоб зменшити кількість тяжких ДТП у Черкасах», – підсумував міський голова Анатолій Бондаренко.

Залиште коментар