У Каневі скаржитись на дороги та комуналку вже можна онлайн

У Каневі скаржитись на дороги та комуналку вже можна онлайн

Днями в Каневі запрацювала комунікаційна платформа «Відкрите місто» (www.opencity.in.ua), яка дозволяє жителям оперативно та просто інформувати владу і відповідні структурні підрозділи про ті чи інші проблеми: неприбране сміття, аварії на лініях електромереж, непрацюючі вуличні ліхтарі тощо. Повідомляють у прес-службі Канівської міської ради.

Комунікаційна платформа «Відкрите місто» створена для взаємодії громадян, місцевих органів влади, громадських об’єднань та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громад. Це простий у користуванні веб-ресурс, що використовує відкриті карти Google та Яндекс.

Нагадаємо, 1 березня ц.р. Канівський міський голова Ігор Ренькас, представник проекту «Відкрите місто» Фонду Східна Європа Юрій Піскалюк і голова Канівської громадської організації «Разом» Леся Шульга підписали Меморандум про співпрацю, що й дозволило Каневу долучитися до платформи «Відкрите місто».

На сьогодні програма нараховує 50 міст, які приєдналися до ініціативи, понад 8000 користувачів, 650 організацій і служб, опрацьовано 9500 повідомлень.

За допомогою веб-сайту «Відкрите місто» кожен житель міста чи селища, який приєднався до платформи, може ініціювати вирішення важливої для громади проблеми. Платформа дозволяє описати проблему, відмітити її на карті, підкріпити фото або відео (якщо є) та сформувати електронний запит. Також вона передбачає можливість перевірити, в якому статусі знаходиться проблема.

Наразі на сторінці «Канів» порталу «Відкрите місто» вже зареєстровано 5 повідомлень, які, зокрема, стосуються ям на дорогах, аварійних дерев, неприбраного сміття і відсутності каналізаційних люків.

Прочитайте ще:

Залиште коментар