У смілянській школі впроваджують інклюзивну форму освіти (фото)

У смілянській школі впроваджують інклюзивну форму освіти (фото)

У цьому навчальному році в школі №3-колегіумі впроваджено інклюзивну форму навчання та відкрито два класи – 1-В та 3-А, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами. Відкриттю таких класів передувала величезна підготовча робота.Насамперед, було створено комфортне освітнє середовище, в якому враховано всі особливості та потреби наших дітей, відкрито спеціально обладнаний кабінет інклюзивної освіти. Помічниками вчителів, які працюють в цих класах – Олени Кирилової та Ольги Стеценко, стали асистенти вчителів – Олена Ішкова та Наталія Шульгіна, кваліфіковані спеціалісти із спеціальною освітою. Вони допомагають на уроках Данилу Шатайлу та Олексію Соляренку працювати разом з усіма дітьми в класі, оволодівати новими знаннями, щоб для хлопчиків процес навчання був цікавим, захоплюючим та нескладним.

Приділяється увага адаптації середовища для повноцінного навчання. Прийоми та методи навчання, які застосовуються на уроці під час викладання матеріалу, продумуються таким чином, щоб хлопчики також були у них задіяні і брали активну участь. Так, для кращого запам’ятовування навчального матеріалу, закріплення отриманих знань, умінь, навичок використовуються роздаткові картки, вправи з навчальних посібників і підручників. Оскільки хлопчики є дещо повільними в роботі, складаються  картки-інструкції з детальним описом покрокових дій учня.

Велике значення має організація корекційної роботи, до якої залучено кваліфікованих спеціалістів.  Так, двічі на тиждень Олексій та Данило займаються з логопедом та психологом.

Співпраця – вихідна умова успіху. Учителі не працюють сам на сам, а є членами висококваліфікованої команди, співпрацюють з колегами, асистентами, особистими помічниками дітей, є порадниками та партнерами у батьків хлопчиків.

Усі форми та методи роботи з дітьми корекційно – спрямовані. Даня та Олексій залучені до усіх заходів у класі. Діти в шкільному середовищі почувають себе природно, поступово у навчанні досягають самостійності, наскільки це можливо. В обох класах  створена атмосфера порозуміння та взаємодопомоги між учнями. Даня та Олексій  об’єднують класні родини своїм оптимізмом та теплими почуттями до всіх оточуючих. Вони навчають дітей по іншому розуміти оточуючий світ, радіти всім його проявам, допомагати один одному.

Прес-центр школи №3-колегіуму

Залиште коментар