Як працюватиме Черкаський міський центр зайнятості в період карантину?

Як працюватиме Черкаський міський центр зайнятості в період карантину?

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у Черкаському міському центрі зайнятості.

Якщо Ви зареєстровані в Черкаському міському центрі зайнятості як безробітний:

– кар’єрний радник із Вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку, відповідно до наданих Вами контактів при реєстрації;
– на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту);
– відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату;
– у разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але Ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до Вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як Ви не будете зняті з обліку.

Телефони «гарячої лінії» Черкаського міського центру зайнятості:

0472 37 51 58
0472 35 22 40;

Електронна пошта: 2350@ckocz.gov.ua.

Залиште коментар