Золотоніські молочарі завойовують ринок Китаю

Золотоніські молочарі завойовують ринок Китаю

«Золотоніський маслоробний комбінат» продає свою продукцію до 41 країни світу, проте головну ставку роблять на країни Азії та Африки.

Про це в коментарі виданню agravery.com сказав керівник підприємства Владислав Кулініч.

Саме на східні країни підприємство переорієнтувалося після закриття для України російського ринку.

Останнім часом золотоніські виробники працюють також із Китаєм та Японією.

“Скажу, що пробитись на ці ринки було складно. До нас декілька разів приїздили делегації та аудитори, вказували нам на технологічні помилки і ми їх виправляли. Це не допомогло. Лише після того, як уряди Китаю та України домовились щодо постачання певних видів агропродукції, стало легше комунікувати. Що стосується партій продукції, то вимоги однаково високі у всіх країн, не лише у Китаї. Ми не розділяємо лінії, і не знаємо, яка продукція потрапить у певну країну, – вона вся абсолютно однакова. До Китаю ми відправляли сироватку та сухе молоко. Нещодавно відправили їм пробну партію вершкового масла”, – зазначив Владислав Кулініч.

Залиште коментар