Вперше у Черкасах на бульварі укладають ЩМА

Вперше у Черкасах на бульварі укладають ЩМА

Активні роботи з укладання верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону, товщиною 6 см, зараз тривають на бульварі Шевченка. Роботи у практично цілодобовому режимі здійснює ПП «Дорстрой». Це підприємство повністю  забезпечене  новою технікою, яка перебуває у їх власності, і навіть володіє двома сучасними асфальтобетонними заводами. Тож має усі умови для безперебійного виконання і  оперативного завершення ремонту доріг.

Про об’єми робіт та терміни завершення

Як розповів заступник генерального директора цього підприємства Ігор Віблий, загалом на проїжджу частину бульвару Шевченка буде укладено 5,5 тисяч тонн ЩМА.

За його словами, працівники ПП «Дорстрою»  вже закінчили роботи з укладання верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону з непарного боку бульвару Шевченка від вул. Припортової до вул. Лазарєва.

Зараз вже зроблений парний бік проїжджої частини бульвару від вул. Припортової до вул. Митницької. Після чого – триватимуть роботи у цьому ж напрямку до вул. Небесної Сотні, а далі – аж до вул. Лазарєва.

Одночасно з основним напрямом укладається ЩМА і на ділянках розворотів бульв. Шевченка

– Відповідно до проекту, попередньо  укладається геотекстиль. Він запобігає утворенню колійності та зсувів на дорозі, – пояснює Ігор Володимирович.

За сприятливих погодних умов  планується завершити увесь обсяг робіт впродовж найближчих 10-12 днів.

Про контроль міського голови

Ігор Віблий відзначає, що з боку міської влади Черкас і особисто міського голови Анатолія Бондаренка є розуміння та професійний підхід:

– Приємно, що нас слухають і чують, що немає принципового авторитаризму, а є конструктив. Відзначу, що Анатолій Бондаренко, як справжній господарник, постійно контролює хід  і якість виконання робіт. Це заслуговує на повагу. Приміром,  на днях міський голова особисто здійснював перевірку температурних характеристик асфальтобетону, який укладався по бульв. Шевченка, і пересвідчився у його  належній якості.

Про особливості роботи під час вологої погоди

На запитання щодо здійснення робіт під час відносно вологої погоди, Ігор Володимирович пояснює:

– Перед укладанням асфальтобетону проводиться очищення і обробка поверхні нижнього шару бітумною емульсією, яку наносять на сухе очищене покриття.  Після чого – утворюється плівка, яка має гідрофобні властивості. Тому можливе укладання асфальтобетонної суміші на вологу поверхню, що не спричинить погіршення якісних характеристик верхнього шару асфальтобетону.

Про решітки зливової каналізації та люки на бульв. Шевченка

Ігор Віблий спростовує закиди, які подекуди ширяться у соцмережах щодо решіток і люків на бульварі Шевченка, які лишились піднятими після укладання нижнього шару.

За його словами, їх встановлено з урахуванням подальшого укладання верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону,  товщина якого становить 6 см. Тоді як решітки встановлено на висоту 5,5 см від нижнього шару, що дасть можливість якісно приймати дощові води.

Аналогічна ситуація  з люками, які були підняті на висоту 6 см, щоб після укладання верхнього шару вони були на одному рівні з дорогою.

Ігор Володимирович зауважує, що технологічно недоцільно підіймати кожен люк поперед укладальника. До того ж і бетон, на який встановлюються люки і решітки зливової каналізації, має набратися міцності:

– Технологічно на це знадобиться 20-28 діб. Наше підприємство, ПП “Дорстрой”, суворо дотримується норм при виконанні робіт. По-іншому не можна. Якщо черкащани хочуть мати гарне, якісне і довговічне покриття бульвару Шевченка, прохання   – з розумінням і толерантністю поставитись до тимчасових незручностей, які наразі виникають під час укладання верхнього шару ЩМА.

Про техніку та професійний підхід ПП «Дорстрой»

Зараз на бульварі Шевченка працює близько десяти одиниць спеціалізованої техніки, зокрема, укладальник, катки, вантажні автомобілі для транспортування ЩМА тощо.

Ігор Володимирович акцентує, що вся техніка сучасна німецького виробництва перебуває у власності підприємства.

– Це – принципова позиція нашого генерального директора Григоряна Роберта Хореновича, який досить прискіпливо ставиться до якості виконання робіт. А також – особливу увагу приділяє модернізації обладнання та запровадженню нових сучасних технологій під час асфальтування доріг. Адже це – імідж та обличчя підприємства. Досягти бажаного ефекту у роботі, на думку Роберта Григоряна, можливо, коли відповідальний – за виконання усієї паралелі роботи – від виготовлення матеріалу, забезпечення логістики, підготовки дорожнього покриття і, безпосередньо, – здійснення асфальтування. До речі, якість асфальтобетону забезпечують сучасні заводи, які є власністю ПП «Дорстрой». Тому немає жодних затримок чи перебоїв у постачанні матеріалів,  – ділиться «секретами» фахового підходу в діяльності ПП «Дорстрой» Ігор Віблий.

Разом з тим, зазначає, що професійність, якість  ремонту та будівництва доріг  і досвід підприємства вже належно оцінили у багатьох містах України, зокрема, й на Черкащині, де за замовленням Служби автомобільних доріг працюють їх бригади.

Нагадаємо, що у Черкасах ПП «Дорстрой» також займався реконструкцією вул. Героїв Дніпра, ремонтом вул. Менделєєва, частково – вул. Козацької та проспекту Хіміків.

Прочитайте ще:

Залиште коментар