Альтернативою дорозі по Тясминській дамбі стане лише шлях через Чигирин

Альтернативою дорозі по Тясминській дамбі стане лише шлях через Чигирин

Відрізок дороги Канів-Дніпро, що пролягає по Тясминській дамбі, у вщент зруйнованому стані. Щоб її відремонтувати, потрібно знайти не лише кошти, а й альтернативний шлях для вантажівок і рейсових автобусів. Таким шляхом може стати дорога через Чигирин, але це може викликати спротив жителів міста. Розв’язання цієї проблеми шукали на виїзній нараді очільники Черкаської області й райдержадміністрацій п’яти районів, повідомляє кореспондент УНН-Центр.

“Якщо перекривати рух по Тясминській дамбі, то альтернатива — тільки через Чигирин. Здійснити об’їзд можна через Стецівку — Чигирин, для чого просто встановити необхідні дорожні знаки”, – сказав заступник начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області з ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг Геннадій Андреєв.

На це перший заступник голови Черкаської ОДА Віталій Коваль зауважив, що це може спровокувати соціальний вибух, і жителі Чигирина вийдуть на акції протесту.

Один із зернотрейдерів, великовагові автомобілі якого рухаються цією дорогою, усвідомлюючи свою відповідальність за стан шляху, висловили готовність до співпраці у ремонті доріг.

“З початку нашої появи на Чигиринщині ми ремонтуємо дороги. Але проблема в тому, що невідомо, хто власник цієї дороги і як тоді узгоджувати питання ремонту. Ми знайшли можливість і відремонтували бетонну дорогу, покриття в районі самої насосної станції і під’їзд з боку Світловодська. Відремонтували 574 кв. м. — 29% цієї дороги в 2015 році. Заплатили 198 тисяч за ці роботи. На той час ремонт всієї дамби “під ключ” коштував порядку 600 тисяч гривень. Ми не відгорожуємося від проблеми. Ми усвідомлюємо, що нам тут працювати, ми тут орендуємо паї. Але хочеться чесної і прозорої співпраці. Цією дорогою їздить вся Україна. Ми шукали людей, які б могли бути з нами в дольовій участі з ремонту доріг”, – представники підприємства поскаржились, що знайти однодумців їм не вдалося.

Нетрадиційною перепоною для ремонту став невизначений статус дороги.

“Під час будівництва Чигиринської АЕС цю дорогу зарахували до доріг загального користування Канів-Дніпро. Так і відбувається експлуатація цієї дамби. Щоб змінити статус дороги, ми неодноразово зверталися до Служби автомобільних доріг, але отримали відмову. Я дивуюсь Службі автомобільних доріг. Вони стверджують, що є дорога Канів -Дніпро. Та ж нема дороги! 1,3 кілометра висить в повітрі штрих-пунктиром! В тому стані, як вона є — нам, для наших експлуатаційних потреб, її достатньо і вистачить ще на 300 років. Але їздити нею не можна”, – обурився начальник Черкаського регіонального управління водних ресурсів Олександр Бовсуновський (його відомство опікується насосною станцією та дамбою, автомобільний шлях при цьому залишається практично безгосподарчим).

Перший заступник голови Черкаської ОДА Віталій Коваль доручив управлінню водних ресурсів, Службі автомобільних доріг спільно з Чигиринською РДА протягом двох тижнів напрацювати механізм обмеження руху великовагового транспорту, пропозиції щодо альтернативних маршрутів і юридичного визначення баласоутримувача цієї ділянки дороги.

Залиште коментар