Черкащани приходили до “Черкасиенергозбуту” протестувати проти відключень

Черкащани приходили до “Черкасиенергозбуту” протестувати проти відключень

З самого ранку, 16 жовтня, близько сотні обурених містян приходять до приміщення ТОВ “Черкасиенергозбут”, щоб розібратися, за що їм відрізали світло. Вони й повідомили vikka.ua про інцидент.

Так, сьогодні енергетики вимкнули світло містянам, мовляв, за те, що вони не вчасно сплачують по рахунках. Однак люди запевняють: по всіх квитанціях платять справно, а платіжки за вересень отримали кілька днів тому, або ще й досі не бачили в очі.

“Прийшли днями й повідомили, що вимкнуть світло, бо ми, буцімто, не платимо. Я пояснила, що квитанція за вересень прийшла кілька днів тому. Вже зранку наступного дня я сплатила по рахунку і мені повідомили, що викреслять зі списку “боржників”. Але сьогодні я побачила, що світла немає. Спершу подумала, що вибило пробки. Та коли пішла їх вмикати, побачила лист із повідомленням про те, що світло відрізали за несплату”, − зазначає у коментарі нашим журналістам черкащанка Даяна.

Дічина каже, що в офісі “Енергозбуту” їй та іншим постраждалим від такого знеструмлення сказали написати заяви на повторне підключення електропостачання, яке коштуватиме близько 2500 гривень.

“Потім нам почали говорити, що не працюють з людьми, які розносять пошту і не знають, коли квитанції розносять людям. Тому ми маємо дзвонити або ще краще − приїжджати до підприємства та дізнаватися суму нарахування”, − додала черкащанка.

Директор ТОВ “Черкасиенергозбут” Євгеній Лут пояснив, що порядок розрахунків споживачів чітко визначений правилами роздрібного ринку, який регламентується законом, та згідно з яким працює компанія.

“Те, що споживачі говорять, що не отримали платіжку, що її не донесли, − це все розмови. Є чіткі правила. Наші побутові споживачі в зимовий період споживають електроенергії приблизно на 115-120 мільйонів гривень. Наша компанія повинна по передоплаті купити електроенергію для того, щоб віддати громадянам. Згідно із законом, громадянин має сплатити по рахунку протягом 10 днів після отримання квитанції, незалежно від того, якого числа він її отримав. А статус боржника йому нараховують уже через понад місяць після отримання квитанції, якщо рахунок не погашено, – зазначив Євгеній Лут. – Крім того, проплата через Приватбанк, приміром, йде до трьох робочих днів, через Укрпошту – до семи. Цей час ми не бачимо – оплачено чи ні. Тому, аби убезпечити себе від відключення, користувач, який сплатив борг, має зателефонувати до центру обслуговування споживачів “Черкасиенергозбуту” і повідомитипро про оплату”.

Він також додав, що усю інформацію про заборгованість енергетики розміщують на сайті та зв’язуються із користувачами. А самі платіжки направляють до ПАТ “Черкасиобленерго”, де є спеціальні контролери, які й розносять їх по будинках. Після того контролери надають акт виконаних робіт. Оскільки такий документ в “Енергозбуті” вже отримали, то, відповідно, всі квитанції н асьогодні вже доставлені до адресатів.

“Серед тих, кому сьогодні відрізали світло, є і боржники попередніх періодів, є такі, що кажуть про відсутність боргу, однак в системі мають заборгованості на 1000 гривень за попередні місяці. Тому громадяни мають постійно цікавитися станом свого рахунку”, − підсумував Євгеній Лут.

Обурені ж люди наполягають: жодних заборгованостей перед підприємством не мали.

Залиште коментар