Черкаський ЦНАП звітує за 5 років роботи: цифри вражають

Черкаський ЦНАП звітує за 5 років роботи: цифри вражають

Як розповів керівник Центру надання адмінстративних послуг у Черкасах Руслан Дмитренко, цього року їх заклад відсвяткував невеличкий ювілей – 5 років роботи
– На сьогоднішній день через Центр надання адміністративних послуг надається 215 адміністративних послуг і згідно з останніми заявами керівництва країни, ця кількість суттєво збільшиться. Адже є бачення щодо того, щоб ЦНАП видавали посвідчення водія, здійснювали державну реєстрацію (перереєстрацію, зняття з обліку) транспортних засобів, реєструвати акти цивільного стану, надавались дозволи на застосування праці іноземців, послуги соціальної сфери. За період з 01.01.2017 року по 20.10.2017 року ЦНАП у м.Черкаси відвідало 146 200 осіб. Тобто, кількість відвідувачів постійно зростає, – зазначає директор.
За його словами, адміністративні послуги надаються відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та чинного законодавства, на кожну послугу розроблено та затверджено інформаційні, технологічні картки та бланки заяв.
Також спрощено надання адміністративних та дозвільно-погоджувальних послуг суб’єктам звернення, через підключення адміністраторів ЦНАП до реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також до реєстру речових прав на нерухоме майно.
– Кінець 2016 року дав виклик для роботи Центру, так як масово закривали свою діяльність ФОПи. В останні дні кількість таких заявників досягала 170-190 осіб у день. На той момент із 21 адміністратора цю послугу, в силу об’єктивних та суб’єктивних причин, могли здійснювати тільки 6 адміністраторів. Це підштовхнуло усунути вузьку спеціалізацію адміністраторів і зробити їх «універсальними». Наразі будь-який адміністратор може прийняти заявника по будь-якій адміністративній послузі, що надається ЦНАПом. Змінилася кількість адміністраторів при чергуваннях (вівторок, четверг з 17-00 до 20-00 та у суботу) з 4 на 5 осіб, – розповів Руслан Дмитренко.
Загальна кількість послуг, наданих в Центрі надання адміністративних послуг станом на 20.10.2017 р. становить 69 541, з них особисто подало заяв 68 962 заявників і 579 заяв про надання адмінпослуг надійшло поштою. Окрім цього, 14024 особи звернулося за консультаціями.
– Хочу зазначити, що за відповідний період з 01.01.2016 року по 20.10.2016 року кількість послуг, наданих в Центрі, становила 36424, з яких 770 заяв надійшло поштою. Тобто кількість звернень збільшилась майже у два рази. Так у січні 2017 року до Центру звернулося 11241 особа, у травні 13824 особи, у вересні – 14 118. За аналогічні періоди у 2016 році:  у січні 1411 осіб, у травні 9280 осіб, у вересні 13154 особи. Кількість звернень громадян до центру постійно зростає, – наголошує  керівник.
Із загальної кількості подання заяв про отримання адміністративних послуг найбільше зверталось за послугами, що надають виконавчі органи Черкаської міської ради:
Департамент економіки та розвитку – 391
Служба у справах дітей – 609
Департамент освіти та гуманітарної політики – 1153
Департамент житлово-комунального комплексу – 1336
Департамент архітектури та містобудування – 3304
Департамент організаційного забезпечення – 49064
Всього:  55857 заяв, а це 80% від кількості всіх заяв
Тоді як  за звітний період за послугою «реєстрація місця проживання/ зняття з реєстрації» звернулося 18 422 особи, за послугою «запит про реєстрацію місця проживання/перебування» звернулося 11 418 осіб (і це з 11 квітня 2017 року), що становить майже 43% від загальної кількості заяв.

Прочитайте ще:

Залиште коментар