Найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України, передає Главком.
Наразі у застосунку доступні 14 цифрових документів та більш ніж 30 сервісів, а на порталі – понад сотні послуг.
За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, найближчим часом у «Дії» з’являться такі послуги:
Розмитнення авто
Це один з найбільш довгоочікуваних сервісів, який зробить процес розмитнення прозорим та швидким, без будь-яких суб’єктивних рішень з боку митниці та людського фактора. Для розрахунку ціни враховуватимуть лише сталі характеристики, на які не може вплинути митник.
Онлайн-шлюб
Завдяки послузі українці зможуть одружуватися навіть не виходячи з дому. Чи навіть, якщо перебувають у різних містах зі своїми коханими.
Сервіси для ветеранів
Нададуть можливість отримати онлайн-статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України.
Кабінет пацієнта і медичні пуші
Сервіс дозволить зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) через «Дію», а потім вибрати лікаря та підписати декларацію. Крім того, повідомлення від ЕСОЗ надходитимуть ще й у «Дію».
Відкритий код «Дії»
Допоможе експортувати застосунок в інші країни та супроводжувати його інтеграцію. Крім того, дозволить IT-спільноті долучитися до аналізу коду й пропонувати зміни чи покращення.
Більше документів у застосунку
Зокрема, освітні атестати та дипломи, актові записи цивільного стану про народження, зміну імені, шлюб та розлучення. Окрім свідоцтва про народження дитини, у батьків відображатиметься і власне, а також дітей старше за 18 років.
«Дія.Підпис» для юридичних осіб
Найзахищеніший електронний підпис стане доступний і для бізнесу. Це допоможе пришвидшити процеси та зробити прозорими дії підприємців.
«Дія» для партнерів
Новий сценарій інтеграції, який дасть змогу партнерам авторизувати користувачів «Дії» з отриманням ПІБ, номера телефону і пошти.
Джерело: Главком