На Христинівщині реконструюють шляхопровід на міжнародній трасі

На Христинівщині реконструюють шляхопровід на міжнародній трасі

У Христиніському районі продовжуються підготовчі роботи до реконструкції шляхопроводу на міжнародній трасі М-12. Про це повідомляє прес-служба САД у Черкаській області.

На автомобільній дорозі міжнародного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка на ділянці км 520+101, на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області, у Христиніському районі продовжуються підготовчі роботи до початку реконструкції шляхопроводу через залізничну колію та підходів до нього.

Вже завершено роботи із влаштування тимчасового залізничного переїзду на час проведення реконструкції шляхопроводу, який минулого тижня було введено в експлуатацію. Тимчасовий залізничний переїзд, який працюватиме під час проведення реконструкції шляхопроводу, освітлюватиметься вночі, матиме шлагбаум та семафор. Вже цього тижня тимчасовий переїзд запрацює, коли розпочнуться роботи із реконструкції шляхопроводу, а рух автомобільного транспорту буде скеровано по тимчасовій об’їзній дорозі.

Наразі продовжуються роботи з влаштування тимчасової об’їзної дороги з асфальтобетонним покриттям.

На період виконання робіт з реконструкції шляхопроводу, рух штучною спорудою для усіх видів транспорту буде закрито. Поруч буде влаштовано тимчасову об’їзну дорогу. На автодорозі М-12 буде облаштовано необхідні тимчасові дорожні знаки, інформаційні панно та інші технічні засоби організації руху (відповідно до Схеми об’їзду, погодженої з Управлінням патрульної поліції у Черкаській області). Демонтажні роботи на шляхопроводі розпочнуться тільки після завершення будівництва тимчасової об’їзної дороги.

Шляхопровід через залізничну колію на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 520+101 побудований ще у 1961 році. В результаті довготривалої експлуатації (більше 58-ти років), негативного впливу кліматичних умов, збільшення інтенсивності руху автомобільного транспорту, у тому числі великовагового більше 40 тонн, сталося руйнування балок прогонових будов, деформаційних швів та асфальтобетонного покриття. Зараз шляхопровід експлуатується в обмеженому режимі (на штучній споруді введено обмеження руху транспортних засобів вагою більше 15 тонн) і вимагає спеціального постійного контролю за його технічним станом.

Реконструкція шляхопроводу передбачає розширення проїжджої частини, облаштування нових опор шляхопроводу, прогонових споруд, заміну балок, влаштування водовідведення, облаштування тротуару, влаштування нового бар’єрного та перильного огородження, нанесення дорожньої розмітки, перенесення ліній електропередач, влаштування штучного освітлення мосту. Також буде влаштовано нове асфальтобетонне покриття на підходах до шляхопроводу, встановлено нові дорожні знаки. Роботи з реконструкції шляхопроводу будуть завершені до кінця 2019 року.

Залиште коментар