Що робити, якщо не задовольняє якість електроенергії, розповіли у “Черкасиенергозбуті”

Що робити, якщо не задовольняє якість електроенергії, розповіли у “Черкасиенергозбуті”

Кому і як споживач має право поскаржитись на незадовільну якість електроенергії? Ґрунтовну відповідь на це питання на своїй сторінці у соціальній мережі «Фейсбук» виклала голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко, ідеться на сайті ТОВ “Черкасиенергозбут”.

Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергії?

1. Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії.
2. Скарга розглядається протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів. У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.
3. Якщо компанія відхиляє скаргу споживача, вона має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач може звернутися до НКРЕКП.

Компанія усуває причини незадовільної якості: у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу; у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.

Прочитайте ще:

Залиште коментар