Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ змінює графік роботи

Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ змінює графік роботи

Прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким графіком:

✅ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:18);

✅ п’ятниця – неприйомний день;

✅ субота, неділя – вихідні дні.

☝️ Звертаємо увагу, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця фахівцями Центру формується документація для закриття розрахункового періоду, отже прийом споживачів не здійснюється.

👉  Отримати консультацію можливо зателефонувавши за номерами: 

(0472)31-96-90; 

(093) 17-03-473;

(050) 82-01-847;

(050) 82-01-867;

(067) 57-47-496;

(067) 57-74-839.

Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (без перерви); субота і неділя – вихідні дні.

Під час повітряної тривоги прийом не проводять.

Листівку з показниками лічильників можливо передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування.

Залиште коментар