У січні зміниться графік прийому споживачів у філіях і підрозділах ПАТ «Черкасиобленерго»

У січні зміниться графік прийому споживачів у філіях і підрозділах ПАТ «Черкасиобленерго»

Плануючи відвідати один із підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго», користуйтеся оновленим графіком прийому. 1, 8, 15 і 22 січня – неробочі дні.

У січні ПАТ працюватиме в такому режимі:

  • вт – чт: 08:00 – 16:45 год
  • пт: 08:00 – 15:45 год
  • обідня перерва: 12:00 – 13:00 год

Дистанційні онлайн сервіси ПАТ «Черкасиобленерго» до послуг продовжують працювати цілодобово.

Зокрема усю актуальну інформацію можна дізнатись у кол-центрі 24/7 Товариства, на офіційному сайті, Facebook-сторінці ПАТ «Черкасиобленерго», особистому кабінеті споживача та Viber або Telegram ботах.

Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» працює в цілодобовому режимі у вихідні та святкові дні і надає консультації з будь-яких питань щодо розподілу електричної енергії.

  • (0472) 33-87-87
  • (093) 170-40-57
  • (050) 434-87-87
  • (067) 690-48-48
  • 0800-501-328

callcenter@cherkasyoblenergo.com

Залиште коментар