У Черкасах покази лічильників можна залишити на автовідповідач

У Черкасах покази лічильників можна залишити на автовідповідач

У кол-центрі ПАТ «Черкасиобленерго» споживачам пропонують нову послугу. Відтепер, телефонуючи за багатоканальним номером (0472)33-87-87, споживачі можуть залишити дані про використання електроенергії, не з’єднуючись із оператором. Особливо актуальною ця можливість, кажуть працівники кол-центру, буде під час розрахункового періоду.

Прикметно, що, повідомляючи покази лічильника через автовідповідач необхідно чітко вказати особовий рахунок з усіма літерами та знаками, прізвище, повну адресу (із зазначенням назви населеного пункту). У кол-центрі переконані, така новація допоможе зменшити кількість неприйнятих дзвінків та покращить якість обслуговування споживачів.

Нагадаємо, покази лічильників можна передати за телефонами:
0472 338787 – покази лічильників та консультації, автовідповідач;
067 6904848 (Київстар), 073 7818787 (Лайф) – покази лічильників та консультації.

Покази можна передати і через форму зворотного зв’язку на сайті. А згодом і у особистому кабінеті споживача. Його наразі розробляють на підприємстві. Фахівці обіцяють, він буде доступним наприкінці серпня.

Крім того, невдовзі автовідповідач запрацює і на номерах районів електричних мереж.

Прочитайте ще:

Залиште коментар