Сьогодні в приміщенні Черкаської міськради відбулась нарада, на якій обговорювалося питання впровадження транспортної реформи в обласному центрі. Свої власні напрацювання презентували три компанії, пише ПРО ВСЕ.
Зокрема, власну розробку, вже відому черкащанам як Mapamagic, представила ІТ-компанія E-creative.
– Наш проект надає можливість відслідковувати громадський транспорт в режимі реального часу, як перевізникам так і пасажирам. Перевізник матиме можливість слідкувати за власними транспортними засобами без доступу до даних інших перевізників. У той же час Департамент ЖКГ матиме доступ до всієї інформації. Пасажири можуть слідкувати за маршрутами автобусів через мобільний додаток або безпосередньо через браузер, – зазначила представник компанії Валерія Яковенко.
Фото: Про все
За її словами, особливістю запропонованої послуги є те, що її нададуть місту в безоплатне користування на 5 років. Але це стосується лише програмного забезпечення Mapamagic. Стосовно інших аспектів впровадження, то потрібно буде вести діалог з замовником.
Власний проект презентувала і компанія «ІВА Україна», представник якої Сергій Байбара розповів, що наразі ці послуги надаються компанією в Мінську та Гомелі. На території України система ще не використовувалась.
Фото: Про все
– Наша система включає три складові. Це оперативний диспетчерський контроль за транспортними засобами перевізників, інформування пасажирів про рух транспорту та їх прибуття на зупинки, а також забезпечення електронної оплати проїзда, – зазначає Сергій Байбара.
Свою розробку, яка вже діє в Тернополі, представила компанія «Системний зв’язок». Фактично запропоновані ними послуги ідентичні послугам попередньої компанії, з тією лише різницею, що «Системний зв’язок» пропонує поступовий перехід з системи оплати через кондукторів на безкондукторну систему.
Фото: Про все
Вони також обіцяють, що впроваджена ними система забезпечуватиме оперативний зв’язок між диспетчерами та водіями, інформуватиме пасажирів, демонструватиме карту маршрутів та час прибуття на зупинки.
– Обізнаний пасажир – щасливий пасажир, – зауважив представник компанії Віталій Васильків, вказавши, що питання інформування пасажирів про рух громадського транспорту навіть не обговорюється, а автоматично включене в перелік запропонованих послуг.
Фото: Про все
При цьому і представник ІВА Україна, і представник «Системного зв’язку» впевнені, що місту насамперед треба визначитись із напрямком реформування транспортної системи та пасажироперевезень, а вже потім обирати найбільш оптимальні системи для цього.