У Черкаському обленерго удосконалили «платіжку»

У Черкаському обленерго удосконалили «платіжку»

Наступного місяця черкащани отримають рахунки за спожиту електроенергію з оновленою інформацією. Зокрема, квитанції міститимуть дані у більш упорядкованому та спрощеному вигляді, повідомляє Про все з посиланням на  прес-службу ПАТ “Черкасиобленерго”. 

Відтепер у квитанції можна знайти телефони усіх довідкових служб підприємства. Серед них і два нові мобільні номери кол-центру (073 7818787 та 067 6904848). На них згодом можна буде передавати показники лічильників через смс. Наразі мобільний зв’язок використовуватимуть лише у голосовому режимі.

– До кол-центру часто звертаються абоненти з проханням розтлумачити рахунок, і йдеться не про показники чи тарифи, а візуальне сприйняття «платіжки», люди не розуміли частини інформації, деяка дублювалася, – говорить начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Негода. – Переконані, що новий рахунок буде більш зрозумілим нашим споживачам..

Крім того, нова «платіжка» буде з QR-кодом для швидкої  оплати через мобільний додаток Privat24. А у найближчий місяць, обіцяють у службі інформаційних технологій, споживачам нададуть можливість залишати повідомлення на автовідповідач, очікуючи на розмову з оператором кол-центру. Нагадаємо, на підприємстві також працюють над створенням особистого кабінету споживача.Картинки по запросу платіжка за світло

Удосконалення роботи з абонентами на підприємстві почалося з приходом нового керівника Олега Самчука. Він – за ефективну та прозору роботу кожного підрозділу товариства.

Крім того, кол-центр надалі прийматиме пропозиції від громадян щодо формату оновленої розрахункової квитанції.

ДОВІДКИ КОНСУЛЬТАЦІЇ СПОЖИВАЧІ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ:

КОЛ-ЦЕНТР (цілодобово) – (0472)338787, (073)7818787, (067)6904848, покази лічильників, консультації;
ІКЦ (9.00-16.00) – (0472) 33-57-44, розгляд скарг та звернень;
Черкаський РЕМ (7.30-16.45 ) – (0472) 356511, 395370, 395595, 395310, консультації, покази лічильників.

Залиште коментар