У “Черкасиобленерго” працюють над створенням особистого кабінету споживача

У “Черкасиобленерго” працюють над створенням особистого кабінету споживача

Власний кабінет із низкою можливостей буде доступний на сайті підприємства. Наразі над проектом працює ІТ-відділ компанії, повідомляє прес-служба ПАТ “Черкасиобленерго”.

Про удосконалення системи обслуговування споживачів більш серйозно тут почали міркувати з приходом нового керівника Олега Самчука. Серед пріоритетів його роботи – професійність, сучасність, прозорість. Особистий кабінет споживача надасть можливість отримувати інформацію про нарахування, заборгованість за спожиту електроенергію, відслідковувати історію платежів, внесення показників лічильників, тощо.

– Наявність особистого кабінету передбачає доступ до персональної інформації, тому особлива увага приділяється безпеці та надійній ідентифікації абонента, – говорить начальник відділу автоматизованих систем ПАТ “Черкасиобленерго” Валерій Вязовик. – У особистому кабінеті споживач зможе вносити покази лічильників й відразу бачити їх різницю, крім того, бачити свої оплати. Особистий кабінет дублюватиме можливості передавати показники телефоном чи через форму зворотнього зв’язку, розміщену на сайті підприємства.

Проте, важливо пам’ятати, що для коректного нарахування оплати показники лічильників так само слід буде надавати у розрахунковий період: останні 2 робочі дні поточного місяця та 3 робочі дні нового місяця.

Крім того, у майбутньому в особистому кабінеті можна буде здійснити оплату послуг через  платіжну систему банку «ПриватБанк». Додатково розглядається можливість використання інших платіжних систем, зокрема, інтернет-банкінгу «Райффайзен Банку Аваль».

Користуватися особистим кабінетом, обіцяють розробники, можна буде вже у серпні.

Прочитайте ще:

Залиште коментар