У Шполі вирішують проблему із рухом великовагових автомобілів по місту

У Шполі вирішують проблему із рухом великовагових автомобілів по місту

Фури різноманітної конфігурації та важкопідйомності заполонили чотири автошляхи міста. Причина масового напливу вантажівок у центрі громади – ремонтні роботи на черкаському мосту через Дніпро. Шполяни обурені, що перевізники ігнорують обмежувальні знаки та об’їзну дорогу тим самим руйнуючи дорожнє покриття, повідомляє Шполянська міська рада.

Міський голова Сергій Кравченко зазначає, що через Шполу машини перевозять будівельні матеріали, які виготовляє асфальтно-бетонний завод, що знаходиться на території Васильківського гран-кар’єру.

– Неодноразово до міської ради надходили скарги від людей про те, що перевантажені фури не лише руйнують асфальтне покриття, а й своїм пожвавленим рухом заважають вночі. Крім того, вібрація, яка йде від руху вантажівки пошкоджує фасади та фундамент житлових будинків, – говорить Сергій Кравченко.

Виконкомом було прийнято рішення щодо обмеження руху великовагових транспортних засобів вулицями та дорогами комунальної власності міста шляхом встановлення обмежувальних дорожніх знаків «Рух транспортних засобів, маса яких перевищує 24 т, заборонено».

Працівники поліції та муніципальної інспекції Шполянської міської ради відразу ж розпочали з цього приводу здійснювати контроль. Скарги громадян підтвердились, і працівниками ДАІ вже було зафіксовано певні порушення, а водія притягнуто до адміністративної відповідальності. Не дивлячись на такі попередження, ситуація із рухом фур по місту майже не змінилась.

Щоб в цьому розібратись, голова міської ОТГ Сергій Кравченко зібрав оперативну нараду, куди запросили представника компанії «Трансстроймеханізація», яка займається перевезенням будматеріалів до черкаського мосту.

Круглий стіл відбувся за участі начальника Шполянського відділку поліції, Вадима Кутового, заступника міського голови з житлово-комунальних питань, Віталія Плетіня, спеціаліста-архітектора, Миколи Стеценка та депутатів міської ради Михайла Богача та Ігоря Мусюри.

Розуміючи всю відповідальність завдання, яке виконують наразі перевізники, з боку міської влади було запропоновано три шляхи, якими можна потрапити до Васильківського гран-кар’єру, не заїжджаючи до міста.

За словами спеціаліста І категорії, архітектора Миколи Стеценка всі напрямки руху проходять поза містом, по об’їзному автошляху обласного значення Золотоноша-Умань.

– У даній ситуації ми пропонуємо шляхи, з відрізками грунтової або всипаної жорствою дороги. Звичайно, більшість водіїв фур не хочуть прямувати таким маршрутом. Дорога на якій є асфальт – комфортніша. Але ж ми працюємо в інтересах людей, і їхній комфорт та безпека важливіші за всі масштабні проекти які діють в області, – сказав Микола Павлович.

Сам же міський голова Сергій Кравченко сподівається, що київська перевізна компанія «Трансстроймеханізація» із розумінням поставиться до ситуації, яка склалась у місті і обере один із запропонованих учасниками наради маршрутів. Інакше ситуація може критично змінитись і отримає розголос на рівні всієї держави.

– При нагоді звертаюсь й до місцевих підприємців, що мають великоваговий транспорт із проханням не руйнувати перевантаженими фурами дороги. Адже це перша візитівка нашого міста, яку ми власними зусиллями приводимо до ладу, – наголосив Сергій Кравченко.

Прочитайте ще:

Залиште коментар