Управителю “Нова якість” тепер можна телефонувати і на мобільний

Управителю “Нова якість” тепер можна телефонувати і на мобільний

У кол-центр управлінської компанії «Нова якість» відтепер можна потелефонувати з мобільного. Кілька днів тому запрацювали 9 додаткових номерів трьох найпопулярніших операторів мобільного зв’язку.

Про це інформує засновник компанії «Нова якість» Андрій Бортник.

Додамо, кол-центр працює у цілодобовому режимі. Зі стаціонарних, як і раніше, можна телефонувати за номером 56-01-01, аби лишити заявку.

– Ми розширили кількість номерів, аби кожен мешканець міг безкоштовно з нами сконтактувати. Усі вони закріплені за 10-канальним телефоном. Поки вдень на дзвінки відповідають 3-4 оператори, вночі – один, – розповідає Андрій Бортник.

У планах – збільшення штату працівників, аби вдень на лінії працювали 7-8 осіб, вночі – 2-3.

У компанії пояснюють, нині першочергово приймають аварійні дзвінки. Час очікування складає менше хвилини. Решту заявок – у порядку черги.

Єдиний номер для дзвінків з мобільного: 291-51-51.

Vodafone:
(099) (066) (050)

Lifecell
(093) (073) (063)

Kyivstar (068)

Додаткові номери Kyivstar

(067) 299-51-51
(096) 290-51-51

Також діє номер:
56-01-01.

Залиште коментар