Які інновації впровадять в Черкаському центрі зайнятості?

Які інновації впровадять в Черкаському центрі зайнятості?

Директор Черкаського обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко про реорганізацію служби зайнятості та впровадження інноваційних сервісів в роботі – профілювання безробітних та кейс-менеджмент. Про це інформує сайт “Інфоміст“.

На сьогодні відбувається процес реорганізації служби зайнятості з метою перетворення її у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості Черкаська обласна служба зайнятості бере участь у впровадженні пілотного проекту щодо реорганізації базових центрів зайнятості, які будуть приєднані до обласного центру зайнятості, а на їх місці заплановано створення відокремлених підрозділів (філій). На сьогодні в області на базі Ватутінського міського та Кам´янського районного центрів зайнятості створені відповідні філії.

В діяльності служби зайнятості впроваджуються нові підходи, створюються інноваційні он-лайн сервіси. Так, наприклад, минулого року введено в дію програму електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. В службі зайнятості змінився регламент роботи, тобто: коли до служби зайнятості звертається людина, фахівці, в першу чергу, пропонують вакансію і всі ті послуги, які може надати служба зайнятості. І лише якщо, немає можливості відразу працевлаштувати, надається статус безробітного та призначається допомога по безробіттю. Така система в роботі сприяє подоланню утриманських настроїв серед населення.

З метою підвищення прозорості у діяльності державної служби зайнятості шляхом впровадження і використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості та ЗМІ, забезпечення висвітлення процесів, що відбуваються на ринку праці з 1 лютого запрацював новий формат веб-сайту державної служби зайнятості та відповідно регіональних під назвою “Єдине соціальне середовище зайнятості”.

Служба зайнятості постійно працює над вдосконаленням своєї роботи, щоб якомога максимально задовольнити потреби своїх клієнтів. Цього року в роботу служби зайнятості України запроваджено процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджменту.  Кейс-менеджмент – це підхід, який передбачає оцінку ситуації та потреб клієнта, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення. В  нашому випадку це працевлаштування.

Довідково: Профілювання – це система поділу безробітних на категорії в залежності від ризику тривалості безробіття, враховуючи індивідуальні характеристики людини, потенціал та мотивацію працевлаштування. Профілювання впроваджується з метою прискорення процесу працевлаштування осіб, які прагнуть отримати роботу.

Прочитайте ще:

Залиште коментар