Інформаційно-консультаційний центр Обленерго запрацює в новому режимі

Інформаційно-консультаційний центр Обленерго запрацює в новому режимі

Працювати швидко та ефективно. Саме таку вимогу ставить голова правління ПАТ «Черкасиобленерго» Олег Самчук пред інформаційно-консультаційним центром підприємства. Він представив колективу підрозділу його нового керівника Олену Проваторову. 
Більше трьох років вона пропрацювала у кол-центрі підприємства. Добре знає, як налагодити роботу інформаційно-довідкової служби. Крім того, володіє особистими якостями, які потрібні для надання якісних послуг населенню.

Нагадаємо, ІКЦ розташовується у орендованому приміщенні по вул. Б.Вишневецького, 47. На часі його реорганізація та розміщення на базі Черкаського міського РЕМу. Усе – для економії коштів підприємства та підвищення рівня надання послуг, розширення їх переліку. Олег Самчук дав доручення проаналізувати роботу центру, визначити проблемні моменти та удосконалити систему звернень.

– Вважаю, що центр має всі технічні та кадрові можливості для того, аби будь-які звернення опрацьовувати у максимально стислі строки. Головне – пам’ятати, що ми працюємо для людей, а вони – найбільша цінність підприємства, – говорить начальник інформаційно-консультаційного центру Олена Проваторова.
Про це інформує cherkasyoblenergo.com.

Прочитайте ще:

Залиште коментар