Коли закінчать ремонт черкаської дамби ?

Коли закінчать ремонт черкаської дамби ?

Громадський рух Миколи Томенка «Рідна країна» детально проаналізував офіційні документи, що стосуються ремонту Черкаської дамби, через що нині потерпають тисячі місцевих мешканців, які щодня їздили цим мостом на роботу в Черкаси чи мають дачі або родичів на різних берегах, і ті, хто користувався цим мостом у якості транзитного сполучення та змушені або додати зайві сотню кілометрів для об’їзду, або чекати 1,5-3 години в чергах у визначені кілька «годин пропуску», пише Новини Черкас.

Отож, зроблено такі невтішні для черкащан та гостей області висновки:

  1. Обіцяний владою ремонт, який мав тривати 4 місяці, триватиме щонайменше рік.

Це випливає з тексту Додаткової угоди №1, укладеної 14.07.2017 між ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» і Службою автомобільних доріг у Черкаській області, відповідно до якого строк дії Договору продовжується до 01.07.2018 року. Лишається лише сподіватись, що більше не буде інших «Додаткових угод» про продовження терміну строку дії основного Договору.

До речі, нинішній ремонт дамби не є капітальним, як вона того потребує. Офіційно це — «Поточний середній ремонт мосту через р. Дніпро на км 23+068 автомобільної дороги Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань, Черкаська область».

  1. Черкащани заплатять за цей ремонт 23,5 мільйонів гривень

Відповідно до згаданої Додаткової угоди №1, укладеної 14.07.2017, було змінено п. 3.1. Договору, де йшлося про суму робіт. Відповідно до цієї Додаткової угоди, відтепер частину коштів, які мають бути сплачені за Договором (нагадаємо, йдеться про 121 мільйон 229 тисяч 268 грн.), перекладено на обласний бюджет (9,8 млн грн у 2017 та 13,7 млн грн у 2018 році).

  1. Донецька компанія-виконавець робіт перебуває у стадії банкрутства

Переможець тендеру — ТОВ ««Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», місце реєстрації  Маріуполь; засновники — нідерландська компанія АЛЬТКОМ Б.В. (м. Амстердам) та Фінансово-промислова група «АЛЬТКОМ», що зареєстрована в м. Донецьк; кінцеві бенефіціарні власники — ALTCOM GLOBAL N.V. та мешканець м. Донецьк Тісленко О.В.

22.06.2017 Господарським судом Донецької області було прийнято до провадження справу № 905/1359/17 про банкрутство ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» (розгляд справи перенесено на 20.07.2017). За даними, що можна віднайти у відкритих джерелах, борг «Альткома» перед Райффазен банк «Аваль» (ініціатором справи про банкрутство) становить 300 млн. грн. Винен «Альтком» також і ПУМБ – 17,4 млн. грн. Серед кредиторів Альткома також і Промінвестбанк, останньому Альтком зобов’язаний виплатити 466,4 млн. грн. за 4 роки. Загальний об’єм судових вимог Промінвестбанку до структур, пов’язаних з «Альткомом», перевищує 10 млрд. грн.

У ЗМІ можна також знайти інформацію про те, що більш ніж 80% матеріально-технічної бази ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» (а це, в основному, будівельна техніка) перебуває під обмеженнями Державної виконавчої служби. З січня по червень 2017 року проведено більш ніж 400 судових засідань у справах проти ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ», за результатами яких компанію зобов’язано повернути техніку, кошти, сплатити податкові та кредиторські зобов’язання. Це підтверджується, до речі, даними Єдиного державного реєстру судових рішень, — лише пошук за контекстом «ТОВ ШБ «АЛЬТКОМ» видає 266 процесуальних документів.

Хто за це відповідає

Згідно з інформацією сайту prozorro.gov.ua, замовником робіт, які називаються «Поточний середній ремонт мосту через р. Дніпро на км 23+068 автомобільної дороги Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань, Черкаська область», є Служба автомобільних доріг у Черкаській області (код ЄДРПОУ 05422303, 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389).

Це державна організація, яка підпорядковується та засновником якої є Державне агентство автомобільних доріг України, тобто «Укравтодор», яке, в свою чергу, підпорядковане Кабінету Міністрів України.

Зрозуміло, все це відбувається за погодження Черкаської  обласної державної адміністрації, яка погоджувала Графік надання послуг «поточного середнього ремонту» та контролюватиме використання коштів обласного бюджету.

Прочитайте ще:

Залиште коментар