У Черкасах відкрили новий центр обслуговування споживачів електроенергії

У Черкасах відкрили новий центр обслуговування споживачів електроенергії

Сучасний сервіс та кваліфікований персонал для консультацій. У Черкасах у приміщенні колишнього черкаського РЕМу (за адресою Благовісна, 166) відкрили новий центр обслуговування споживачів ТОВ “Черкасиенергозбут”. Про це повідомляє zmi.ck.ua.

“Ця компанія була створена відповідно до закону України “Про ринок електричної енергії”, адже із 1 січня 2019 року послуги з розподілу та постачання електроенергії споживачам в Україні, в тому числі в Черкаській області, надаватимуть дві різні компанії. ПАТ “Черкасиобленерго” буде здійснювати розподіл , а от постачати електроенергію у домівки черкащан буде саме ТОВ “Черкасиенергозбут”. Відповідно до чинного законодавства, обленерго по всій Україні із 1 січня не матимуть права продавати електроенергію. Це було зроблено для того, аби демонополізувати ринок. Фактично зараз споживач зможе самостійно собі обирати постачальника електроенергії згідно чинних тарифів”, – відзначив голова правління ПАТ “Черкасиобленерго” Олег Самчук.

За словами заступника директора комерційного з енергозбуту ПАТ “Черкасиобленерго” Руслана Самойленка, у стислі терміни було докладено максимум зусиль, щоб споживачам було комфортно обслуговуватися, отримувати консультації та іншу інформацію щодо розрахунків за електричну енергію.

“У цьому центрі будуть обслуговувати не лише жителів Черкас, а й всієї Черкаської області. Там можна буде отримати рахунок за електроенергію, дізнатися інформацію про борги та інші нарахування. В разі потреби – залишити скаргу або заяву для ПАТ “Черкасиобленерго”. Відповідно представники ТОВ “Черкасиенергозбут” з нами зв’яжуться і передадуть потрібну інформацію”, – відзначив Руслан Самойленко.

Начальник центру обслуговування споживачів ТОВ “Черкасиенергозбут” Оксана Андрейко повідомила, що із 1 січня у платіжках черкащан будуть подані інші реквізити для оплати за електроенергію.

“Ми працюватимемо з 8 до 17 години, понеділок-п’ятниця. Наші фахівці завжди готові проконсультувати у разі виникнення будь-яких запитань. Головне завдання – це надавати якісні послуги із сучасними європейськими підходами щодо обслуговування населення”, – повідомила Оксана Андрейко.

Прочитайте ще:

Залиште коментар