У «Черкасиобленерго» створили онлайн-кабінети для споживачів

У «Черкасиобленерго» створили онлайн-кабінети для споживачів

Фахівці ПАТ «Черкасиобленерго» розробили особистий кабінет для побутових споживачів електричної енергії. Скористатися ним можна на сайті підприємства: cabinet.cherkasyoblenergo.com., повідомляють у відомстві.

Сервіс передбачає такі можливості:

– передачу показів засобів обліку;
– детальний огляд нарахувань за спожиту електричну енергію, у тому числі з урахуванням пільг та субсидій;
– контроль за розрахунками (покази засобів обліку, оплата, заборгованість);
– формування рахунку для оплати;
– оплату через ПриватБанк «Швидко сплатити».

Крім того, у особистому кабінеті постійно оновлюється інформація щодо суми за спожиту енергію.

Для користування особистим кабінетом знадобиться реєстрація. Для цього необхідно внести дані з будь-якого рахунку за електроенергію за останні три місяці (дані вносяться один раз): номер особового рахунку, приналежність до району електромереж, суми нарахувань та оплати.

Оскільки сервіс новий, споживачі можуть висловити свої пропозиції та зауваження щодо його роботи на електронну адресу cabinet@energy.ck.ua. Нагадаємо, електронні скриньки на сервісах yandex та mail не є чинними.

У «Черкасиобленерго» переконані, користування особистим кабінетом покращить якість обслуговування споживачів та зменшить кількість звернень до консультаційних підрозділів підприємства.

ДО ТЕМИ:
З питань обслуговування абонентів та нарахувань за спожиту електроенергію можна звертатися до кол-центру:
(0422) 33-87-87, (073) 7818787, callcenter@obl.ck.energy.gov.ua.

Залиште коментар