Штрафних санкцій на два мільйона гривень за рішенням суду накладено на ТОВ “Управління механізації “Аерошляхбуд”, яке у 2012 році здійснювало капітальний ремонт на семи черкаських вулицях. А саме: вул. Хрещатик, вул. Грушевського, вул. Смілянська, вул. Надпільна, вул. Благовісна, вул. Гагаріна, та вул. Чорновола. Про це інформують на сайті Черкаської міської ради.
Про це сьогодні під час засідання виконавчого комітету повідомив директор департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради Артур Савін.
Це стало результатом спільної роботи юристів з департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради.
Справа в тому, що, це підприємство не виконало весь обсяг робіт, закладених за умовами тендеру та підписаних угод. Мова йде про облаштування бордюрів, понижень тротуарів біля пішохідних переходів, асфальтування перехресть тощо.
Натомість ця компанія обмежилась лише укладанням дорожнього полотна. Тобто лише частково виконала взяті зобов’язання.
Артур Олександрович зазначає, що, зважаючи на істотне здорожчання витратних матеріалів з того часу, нині цьому підприємству дешевше сплатити штрафи, ніж доробити завершальний обсяг робіт на цих дорогах. Тому вони й пішли цим шляхом.
– Зараз виконавча служба працює у цьому напрямку. Наскільки мені відомо, арештовані рахунки цього підприємства та частково вилучено техніку, кошти від продажу якої поповнять міський бюджет, – розповів Артур Савін.
Крім цього, є нарікання з боку міської влади на неякісний стан дорожнього покриття на зазначених вулицях, особливо – після зимового періоду.
За його словами, істотно впливає на руйнування дорожнього шару – проїзд великогабаритного транспорту, зокрема, транзитного. Оскільки, згідно з проектною документацією, розраховується навантаження на полотно. Тож перевищення допустимих норм у підсумку призводить до швидкого його пошкодження.
– Гарною альтернативою у вирішенні цього питання є встановлення спільно з міською та обласною владою вагових комплексів на всіх в’їздах у Черкаси. Оскільки транзитний транспорт, яких курсує обласним центром, далі рухається й іншими районами області, де також призводить до руйнувань доріг за напрямком свого маршруту, – зауважив Артур Олександрович.