Про нові підходи в роботі розповіли в службі зайнятості

Про нові підходи в роботі розповіли в службі зайнятості

На сьогодні відбувається процес реорганізації служби зайнятості з метою перетворення її у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості. Черкаська обласна служба зайнятості бере участь у впровадженні пілотного проекту щодо реорганізації базових центрів зайнятості, які будуть приєднані до обласного центру зайнятості, а на їх місці заплановано створення відокремлених підрозділів (філій). На сьогодні в області на базі Ватутінського міського та Кам´янського районного центрів зайнятості створені філії обласного центру зайнятості, а також прийнято рішення про створення ще 5 філій на базі Драбівського, Катеринопільського, Корсунь-Шевченківського, Тальнівського і Чорнобаївського районних центрів зайнятості. Робота в цьому напрямку продовжується. Про це пише “Економіка сьогодення“.

У діяльності служби зайнятості впроваджуються нові підходи, створюються інноваційні он-лайн сервіси. Так, наприклад, минулого року введено в дію програму електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. У службі зайнятості змінився регламент роботи, тобто: коли до служби зайнятості звертається людина, фахівці, в першу чергу, пропонують вакансію і всі ті послуги, які може надати служба зайнятості. І лише якщо, немає можливості відразу працевлаштувати, надається статус безробітного та призначається допомога по безробіттю. Така система в роботі сприяє подоланню утриманських настроїв серед населення.

З метою підвищення прозорості у діяльності державної служби зайнятості шляхом впровадження і використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості та ЗМІ, забезпечення висвітлення процесів, що відбуваються на ринку праці з 1 лютого запрацював новий формат веб-сайту державної служби зайнятості та відповідно регіональних під назвою «Єдине соціальне середовище зайнятості».

Служба зайнятості працює над вдосконаленням своєї роботи, щоб якомога максимально задовольнити потреби своїх клієнтів. Цього року в роботу служби зайнятості України запроваджено процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджмент.  Кейс-менеджмент – це підхід, який передбачає оцінку ситуації та потреб клієнта, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення. У  нашому випадку це працевлаштування. Тобто, в ході застосування такого підходу визначається наявний потенціал та рівень мотивації до праці кожного клієнта служби зайнятості, який отримав статус безробітного, що вже на початкових етапах дозволить виявити осіб з високим ризиком тривалого безробіття та запропонувати послуги, що прискорять їх працевлаштування.

Залиште коментар