У Черкасах виконком підтримав виділення коштів на придбання 20 апаратів ШВЛ та іншого обладнання для боротьби з Covid-19

У Черкасах виконком підтримав виділення коштів на придбання 20 апаратів ШВЛ та іншого обладнання для боротьби з Covid-19

Близько 74 млн грн. виділять у Черкасах на покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я для запобігання поширенню коронавірусу. За це сьогодні проголосував Черкаський міськвиконком.

Разом із повністю наповненим резервним фондом, загалом на боротьбу з Covid-19 буде спрямовано близько 100 млн грн.

Кошти вдалося віднайти завдяки скороченню видатків по бюджету розвитку за пропозиціями фракцій Черкаської міської ради. Зокрема, будуть скорочені видатки на капремонт деяких вулиць, капремонт деяких навчальних закладів, будівництво мереж зовнішнього освітлення, будівництво контейнерних майданчиків, придбання спортивного інвентарю тощо.
Натомість буде придбано апарати ШВЛ, кисневі концентратори, пульсоксиметри, монітори пацієнта, дозатори лікувальних речовин, рентгенапарати та інше медичне обладнання, необхідне для надання допомоги хворим на Covid-19. Крім того, будуть придбані засоби індивідуального захисту (комбінезони, захисні щитки, захисні окуляри, респіратори, рукавички, маски) та дезінфікуючи засоби згідно із потребами, які визначили лікувальні заклади.

«Усі заявки медиків враховані на 100%. Крім того, за моєю пропозицією буде придбано прилад для проведення полімеразної ланцюгової реакції в режимі «реального часу» (обладнання для ПЛР-лабораторії). Що стосується апаратів ШВЛ, то їх плануємо закупити близько 20 штук (в залежності від того, яка буде ціна). Це стільки ж, скільки придбало таке велике місто, як Дніпро. Кошти виділено, тепер головне завдання їх закупити, адже з цим існують певні труднощі. Вкотре наголошую: міська влада Черкас робить усе можливе для того, щоб тримати під контролем епідемічну ситуацію в місті, тож приводів для паніки зараз абсолютно немає», – зазначає міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.

Про це інформує пресслужба Черкаської міськради.

Залиште коментар