Якою має бути вулична реклама, обговорили у Черкасах

Якою має бути вулична реклама, обговорили у Черкасах

Дизайнери, архітектори, рекламники й бізнесмени напрацьовували вимоги до фасадної реклами в Черкасах. Обговорення відбулося в межах проекту “Черкаські вивіски: перезавантаження” 22 вересня. Про це повідомляє сайт “Про все“.

Під час зустрічі черкащани аналізували рекламу на історичних будівлях, перших поверхах будинків, торгових та бізнес-центрах. Учасники з’ясовували, які переваги та недоліки фасадної реклами в Черкасах, а також вигадували різноманітні способи, як її покращити.

Серед найоригінальніших звучали пропозиції облаштувати будівлі QR кодами. Коли людина їх сканує, то бачить не лише рекламу товарів і послуг, які можна знайти в цьому приміщенні, а й доповнену віртуальну реальність із різними анімаціями. Також мобільні додатки можна використовувати і для штрафування недобросовісних рекламодавців. Тобто в додаток можна виставляти світлини з порушеннями розміщення реклами, а муніципальна служба повинна реагувати на ці звернення.

– Хочеться сформувати особливий стиль міста, а не оцей “базар”, що зараз бачимо. Брендбук – це дуже добре, але поряд ще повинна працювати муніципальна служба, яка б карала недобросовісних рекламодавців. Я категорично проти різнопланової, барвистої реклами, яка псує зовнішній вигляд міста. Коли до нас приїжджають туристи, то їм складно зрузуміти це базар, чи, приміром, центр, – говорить керівник одного з рекламних агенств у Черкасах Наталія Орлова.

Серед основних недоліків – захаращеність рекламою фасадів, неуніфікованість вивісок і їх несмак. Також учасники зустрічі розкритикували рекламу на вікнах.

– Всі результати ми профільтруємо і додамо в технічне завдання для експертів, вони ж у свою чергу допрацюють проект та передадуть його підрядникам. На виході вже матимемо збірник із правилами, які публічно презентуємо і сподіваємося на затвердження міською владою.

Загалом ці правила могли розробити самі експерти, але ми хотіли дати можливість людям висловити свої ідеї, – розповіла співорганізаторка зустрічі, менеджерка урбаністичних проектів ГО “Промолодь”, архітекторка Анастасія Івченко.

Зазначимо, що пілотний брендбук напрацють уже до кінця року.

Залиште коментар